Rinkos tyrimai

Gerbiamas respondente, esame pirmo kurso reklamos vadybos studentės. Atliekame rinkodaros tyrimą apie tai, kaip reklamos agentūros galėtų efektyviau pasiekti tikslinę auditoriją. Šios apklausos rezultatai bus naudojami tik tyrimo tikslais. Dėkojame už jūsų sugaištą laiką.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Amžius

Lytis

Gyvenamoji vieta

Išsilavinimas

Jūsų socialinė padėtis

Kiek laiko per dieną praleidžiate besinaudodami išmaniaisiais įrenginiais?

Kokias reklamas pastebite dažniausiai? (Galimi keli variantai)

Kokiais socialiniais tinklais naudojatės dažniausiai? (Galimi keli variantai)

Kuo reklamos dažniausiai patraukia jūsų dėmesį?

Kaip dažnai paspaudžiate ant patikusios reklamos socialiniuose tinkluose?