Rinkodaros tyrimas

Sveiki, esu Vilniaus kolegijos antro kurso studentė, atliekų rinkodaros tyrimą apie kirpyklos, veikiančios principu "drop in", reikalingumą. 

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Jūsų gyvenamoji vieta?

Ar naudojatės kirpyklų paslaugomis?

Ar Jūsų manymų kirpyklų paslaugos brangios?

Ar paslaugų kaina nulemia Jūsų kirpyklos pasirinkimą?

Ar Jūsų mėgstamoje kirpykloje tenka ilgai laukti procedūros laiko?

Ar Jūsų kirpyklos pasirinkimui turi ar turėjo įtakos reklama?

Ar kirpykla galėtu Jus suvilioti nuolaidomis ir akcijomis?

Ar Jus suviliotu kirpyklos pricipas "drop in", nereikia užsisakyti laiko, tiesiog užeinate kada Jums patogu ir laukiate max 30 min.