Rinkodaros komunikacija Lietuvos krepšinio renginiuose
Gerb. respondente,
Esu Aleksandr Rybakov, Klaipėdos universiteto rinkodaros magistro studijų studentas. Šiuo metu rašau magistro baigiamąjį darbą, kurio tema yra Renginio rinkodaros komunikacijos optimizavimas Lietuvos krepšinyje.
Labai džiaugiuosi, jog užsukai čia ir pildysi šią anketą. Savo dalyvavimu šiame tyrime padėsi padidinti magistro laipsnį turinčių žmonių skaičių mūsų šalyje. Žinoma, labai tikiu, jog pildydamas šią anketą ir pats gausi naudos, kadangi galbūt sužinosi kažką naujo, taip pat galėsi išreikšti savo nuomonę bei palikti atsiliepimą, į kurį tikrai atsižvelgisiu ir kas žino, galbūt ateityje pamatysi savo pasiūlymą pritaikytą praktikoje ir galėsi visiems draugams girtis, jog „va čia aš sugalvojau“. Anketa skirta nebūtinai krepšinio gerbėjui, ji yra universali, tad, jei nesidomi krepšiniu, neskubėk pabėgti iš šio puslapio, man svarbi visų nuomonė. Galiu garantuoti visišką duomenų apsaugą ir anonimiškumą. Turėdamas klausimų gali drąsiai kreiptis Facebooke arba el. paštu [email protected]
Ačiū ir sėkmės pildant!
Prieš pradedant pildyti anketą trumpas paaiškinimas: Lietuvos krepšinio organizacija – bet kurio lygio krepšinio rungtynes organizuojanti įstaiga Lietuvoje (Įvairūs krepšinio klubai, lygos, krepšinio federacija)