Restorano „Element“ svečių aptarnavimo kokybės vertinimas
Laba diena, gerb. respondentai, esu Vilniaus kolegijos viešbučių ir restoranų verslo trečio kurso studentė.
Atlieku restorano „Element“ įsikūrusio viešbutyje „Corner Hotel“ apklausą, kuri bus naudojama mano baigiamojo darbo raštui, kurio tikslas - anketinės apklausos duomenimis, ištirti ir nustatyti geriausius būdus, kaip patobulinti restorano „Element“ teikiamų paslaugų ir svečių aptarnavimo kokybę, išsiaiškinti ir išanalizuoti restorano svečių poreikius. Taigi paruošiau trumpą anoniminę apklausą, tam, kad sužinoti kaip yra vertinama restorano kokybė. Ši apklausa užims vos kelias minutes, tačiau man labai padėsite.
Anketos duomenys yra konfidencialūs ir naudojami tik tyrimo tikslams. Dėkoju už atsakymus. :)
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui