Rėmimo veiksmų VšĮ AVKC analizė ir tobulinimo galimybės

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar žinote/girdėjote apie VšĮ Alytaus verslo konsultacinio centro (VKC) vykdomą veiklą ir teikiamas paslaugas?

2. Ar naudojatės VšĮ Alytaus VKC paslaugomis?

3. Ar esate matę/girdėję/teko susidurti su VšĮ Alytaus VKC taikomomis rėmimo priemonėmis?

4. Kokias VšĮ Alytaus VKC rėmimo priemones esate matę/girdėję/teko susidurti?

5. Ar matytos/girdėtos VšĮ Alytaus VKC rėmimo priemonės buvo įsimintinos ir informatyvios?

6. Ar pamatę/išgirdę/ susidūrę su VšĮ Alytaus VKC rėmimo priemonėmis susidomėjote įmonės teikiamomis paslaugomis?

7. Ar užtenka rėmimo priemonių, kuriomis VšĮ Alytaus VKC skleidžia informaciją apie savo veiklą ir teikiamas paslaugas?

8. Kokias rėmimo priemones patartumėte naudoti siekiant gerinti VšĮ Alytaus VKC žinomumą?

9. Kaip Jūs galvojate, ar reklama veikia vartotojų apsisprendimą naudotis paslaugomis?

10. Ar manote, jog rėmimo priemonės (pvz. reklama, informacijos skleidimas renginių, seminarų metu) yra reikalingos ir naudingos?

11. Ar kada nors pirkote paslaugą paskatinti reklamos?

12. Kokia informacijos skleidimo priemonė jums atrodo efektyviausia (kur dažniausiai pastebite reklamą)?

13. Jūs esate: