Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
28
prieš daugiau nei 14m.
Jolita009
Pranešti
Pranešta
Susitelkimas
Spausdinti
Rėmimo veiksmų VšĮ AVKC analizė ir tobulinimo galimybės
Rezultatai yra prieinami tik autoriui
1. Ar žinote/girdėjote apie VšĮ Alytaus verslo konsultacinio centro (VKC) vykdomą veiklą ir teikiamas paslaugas?
Taip
Ne (pereikite prie 3 klausimo)
2. Ar naudojatės VšĮ Alytaus VKC paslaugomis?
Taip
Ne
3. Ar esate matę/girdėję/teko susidurti su VšĮ Alytaus VKC taikomomis rėmimo priemonėmis?
Taip
Ne (pereikite prie 7 klausimo)
4. Kokias VšĮ Alytaus VKC rėmimo priemones esate matę/girdėję/teko susidurti?
Reklama televizijoje
Reklama internetinėje svetainėje
Reklama spaudoje
Informacija seminarų ir mokymų metu
Inormacija elektroniniu paštu
Pažįstamų rekomendacijos
Informacija įvairių renginių metu
Informacija asmeninio kontakto metu
Reklama lankstinukuose ir brošiūrose
5. Ar matytos/girdėtos VšĮ Alytaus VKC rėmimo priemonės buvo įsimintinos ir informatyvios?
Taip
Ne
6. Ar pamatę/išgirdę/ susidūrę su VšĮ Alytaus VKC rėmimo priemonėmis susidomėjote įmonės teikiamomis paslaugomis?
Taip
Ne
7. Ar užtenka rėmimo priemonių, kuriomis VšĮ Alytaus VKC skleidžia informaciją apie savo veiklą ir teikiamas paslaugas?
Taip, visiškai pakanka
Ne, galėtų būti daugiau
8. Kokias rėmimo priemones patartumėte naudoti siekiant gerinti VšĮ Alytaus VKC žinomumą?
Daugiau informacijos ir reklamos televizijoje
Daugiau informacijos ir reklamos žiniasklaidoje
Informaciniai pranešimai ir naujienos elektroniniu paštu
9. Kaip Jūs galvojate, ar reklama veikia vartotojų apsisprendimą naudotis paslaugomis?
Taip, reklama žymiai veikia vartotojų apsisprendimą
Veikia, bet nežymiai
Reklama tik suteikia papildomos informacijos, ji neverčia pirkti
Ne, reklama neveikia vartotojo apsisprendimo
10. Ar manote, jog rėmimo priemonės (pvz. reklama, informacijos skleidimas renginių, seminarų metu) yra reikalingos ir naudingos?
Taip
Ne
11. Ar kada nors pirkote paslaugą paskatinti reklamos?
Taip, dažnai
Taip, kartais
Ne, niekada
12. Kokia informacijos skleidimo priemonė jums atrodo efektyviausia (kur dažniausiai pastebite reklamą)?
Televizija
Internetas
Spauda
Informacija elektroniniu paštu
Asmeninis kontaktas su pardavėju/paslaugos teikėju
Pažįstamų rekomendacijos
Įvairūs renginiai, mokymai ir seminarai
13. Jūs esate:
Fizinis asmuo
Juridinis asmuo
Pateikti