Rėmimo tyrimas

Gerb. Respondente,  šia apklausa siekiama sužinoti vartotojų nuomonę apie prekybos centrą "IKI" rėmimo priemones ir kokią jos daro įtaką vartotojų apsisprendimui pirkti. Tyrimą atlieka Šiaulių valstybinės kolegijos Verslo ir technologijų fakulteto studentė Dovilė Dobrovolskytė.Labai prašome atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Anketa anoniminė. Iš anksto dėkojame už jūsų atsakymus. 

1. Lytis:

2. Amžius:

3. . Kokios jūsų pajamos per mėnesį?

4. Kiek kartų per savaitę lankotes būtent "IKI" prekybos centre?

5. Kur dažniausiai ieškote informacijos apie prekybos centrą "IKI"?

6. Kas Jus labiausiai skatina apsipirkti prekybos centre "IKI"?

7. Kaip manote ar užtenka reklamos apie prekybos centrą "IKI"?

8. Ar dalyvaujate "IKI" žaidimuose ar loterijose?

9. Kur esate pastebėję "IKI" reklamas?

10. Kokia reklama teikia didžiausią naudą prekybos centrui "IKI"?

11. Kokia Jūsų nuomonė apie prekybos centrą "IKI"?

12. Kuri "IKI" ryšių su visuomene priemonė jus labiausiai paveikia?

13. Kuri reklama paskatino Jus apsilankyti "IKI" prekybos centre?

14. Kokia reklama skatina labiausiai Jus apsipirkti?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą