rėmimo priemonių įtaka UAB

Gerb. respondente. atlieku tyrimą, kuriuo siekiu išsiaiškinti Jūsų nuomonę apie UAB “E5-mode”, prekiaujančią drabužiais visai šeimai, naudojamų rėmimo priemonių efektyvumą įmonės pardavimui. Šio tyrimo rezultatai padės įvertinti esamą situaciją, apibendrinti rezultatai bus panaudoti diplominiame darbe.
Rezultatai yra viešai prieinami

Ar esate pirkus (ęs) drabužius UAB „E5-mode“?

2. Ar esate matę/girdėję „E5-mode“ reklamą?

3. Kokia reklama daro Jums didžiausią įtaką?

3. Kokiose reklaminėse priemonėse matėte (girdėjote) apie „E5-mode"?

4. Iš kurio šaltinio Jūs gaunate daugiausia informacijos apie UAB „E5-mode“?

5. Ar pirkdami drabužius UAB „E5-mode“ atsižvelgiate į taikomas nuolaidas, akcijas?

6. Koks pardavimų skatinimas patraukliausias?

7. Kaip vertinate aptarnavimo kokybę UAB “E5-mode” parduotuvėje?

8. Ar reklama įtakoja Jūsų apsisprendimą įsigyjant drabužius UAB „E5-mode“?

9. Kas daro didžiausią poveikį Jums renkantis drabužius UAB „E5-mode“ (pažymėkite visus Jums priimt

10. Ar UAB“E5-mode” naudoja užtektinai priemonių įvaizdžiui kurti bei veiklai plėsti?

Kokių reklamos priemonių, Jūsų manymu, trūksta UAB „E5-mode“ tinklui?

Kaip manote, kokiu būdu UAB „E5-mode " galėtų pritraukti daugiau pirkėjų?

Jūs esate?

Jūsų amžius?

Jūsų mėnesinės pajamos?