mp12329ViešaŽymėsreklamamarketingasPraneštiPraneštaReklamų, supančių vartotoją, analizėKokių tipų reklamas matome?Kokio bobūdžio daugiausia reklamų esate matę?Racionalaus (tai tiokios reklamos apie kurias pateikiama produkto nauda)Emocinio (tai tokios reklamos kuriuose pateikiami jausmai)Moralės ( tai tokios raklamos kuriuos apeliuoja į vartotojo moralės nuostatas)Kurios iš prieš tai išvardintų reklamų jums daro dižiausią įtaką perkant?RacionaliosEmocinėsMoralėsKurio tipo pastebite daugiausia (dažniausia)RacionaliosEmocinesMoralėsAr racionalėse reklamuose pateikiama informacija leidzia jums is kart padaryti pirkimo sprendimą?TaipKartais (prireikia kitų ekspertų patarimo nuomonės)NeKada racionalios reklamos daro jums didziausią įtaką?Kaip produktas labai brangusVidutinio lygio kainaMažaKuriai lyčiai emocinės reklamos daro didžiausia itaką?MoterimsVyramsNesvarbuAr emocianalių reklamų sukeltos emocijos priverčia elgtis neracionaliai? ( t..y pirkti tokį produkta kuris jums nėra racionalus pasirinkimas)TaipKai kadaNeNezinauAr reklamos, kuriuose apeliuojama į Jūsų moralės nuostatas ir normas yra Jums lengvai suprantamos,?Taip visadaNevisadaRetaiAr Jūsų moralės nuostatos dažnai sutampa su tomis kurios yra vaizduojamos reklamuose?TaipNeNezinauAr dažnai pasitaiko, kad reklama Jus suerzina?Taip buvo ne kartąLabai retaiNiekadaRastos klaidos