Reklamų paveikumas

Sveiki. Esu VU Kauno humanitarinio fakulteto IV kurso studentė. Atlieku baigiamojo darbo tyrimą apie teiginių vartojimą reklamose.

Iš anksto dėkoju už atsakytus klausimus!

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų lytis ✪

2. Jūsų amžius ✪

3. Įvertinkite reklamos paveikumą nuo 1 iki 5 (1 - visiškai nepaveiku, 5 - labai paveiku) ✪

12345
1. "Kovoja su odos trūkumais, kad oda atrodytų tobulai akimirksniu"
2. "Dirbtinių blakstienų efektas vos per 30 sekundžių"
3. "Lexus“. Užtikrintai mąstančiam vadovui "
4. "Pirmasis atspalvį suteikiantis odos apie akis serumas, akimirksniu sumažinantis tamsius paakių ratilus"
5. "Rexona Jūsų neapvils / Jokių prakaito dėmių. Jokių baltų žymių"
6. "Automobilis sėkmės lydimiems realistams/ Naujasis ŠKODA Superb. Komfortas mąstantiems pragmatiškai"
7. "16 valandų nepriekaištingai atrodanti oda iškart. / Sveikiau atrodanti oda jau po 3 savaičių! / Revoliucija grožio pasaulyje"
28. "Šiuolaikiniai vyrai visų pirma yra elegantiškos išvaizdos! Jie tiesiog privalo kurti savo įvaizdį!"
9. "Gražesnė oda šiandien, švaresnė oda rytoj!"
10. "Mes nemažai žinome apie vyrų kūno priežiūrą"
11. "20 MILIJONŲ MOTERŲ VISAME PASAULYJE RENKASI „OLAY“ kremą „TOTAL EFFECTS“, kad apsaugotų odą nuo 7 senėjimo požymių"
12. "Computer Bild. Didžiausias Lietuvoje vyriškas žurnalas!"
13. "Žmogaus genomo tyrimais paremta kovos su senėjimu formulė!"
14. "Peugeot“. Profesionalams nuo profesionalų "
15. "Idealus vyras yra mitas. Idealūs kvepalai – realybė "

4. Jeigu reklamos teiginiai būtų pateikti kartu su vaizdine medžiaga (žiūrėti pvz. apačioje), ar reklama būtų paveikesnė? ✪

4. Jeigu reklamos teiginiai būtų pateikti kartu su vaizdine medžiaga (žiūrėti pvz. apačioje), ar reklama būtų paveikesnė?