Reklamos tendencijos skirtingose amžiaus grupėse

Sveiki,

Esu Vilniaus universiteto Leidybos ir reklamos II kurso studentė. Atlieku tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti reklamos tendencijas ir populiarumą skirtingose amžiaus grupėse. Apklausa yra anoniminė. Surinkti duomenys bus apibendrinti ir naudojami komunikacinės ir informacinės veiklos tyrimo metodų dalyko darbui.

Apklausai užpildyti užtruksite iki 10 min.

Dėkoju už skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Ar žiūrite reklamas?

Kur reklamų matote daugiausiai? (Galimi keli atsakymai)

Kokios reklamos Jums atrodo patraukliausios, labiausiai estetiškos? (Galimi keli atsakymai)

Ar manote, jog kai kurios reklamos formos dabar yra mažiau populiarios? Jei taip, kokios? (Galimi keli atsakymai)

Kokie elementai padaro reklamą patrauklią ir patikimą vartotojui? (Galimi keli atsakymai)

Kokia reklama Jums atrodo veiksmingiausia?

Ar manote, jog dabar reklama esanti socialiniuose tinkluose yra populiaresnė ir efektyvesnė?

Ar pasitikite „influencerių" nuomone bei jų reklamuojamais produktais ar paslaugomis?

Savo nuomone, sudėliokite reklamos formas pagal aktualumą, efektyvumą (nuo 1 iki 7, 1- labiausiai efektyvi, 7 -mažiausiai)

1234567
Televizija
Soc. tinklai
Lauko reklama
Vidaus reklama
Reklama spaudoje
Radijo reklamos
El. paštu siunčiami pasiūlymai