Reklamos socialinėse medijose patrauklumas jauniems suaugusiems. „Cukrinio Kaspinėlio“ įmonės atvejis.
Sveiki,
Esu Jovita Nutautaitė, Vytauto Didžiojo universiteto IV kurso Kūrybinių Industrijų studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį bakalauro darbą ir atlieku tyrimą apie „Cukrinio Kaspinėlio" įmonės reklamų patrauklumą bei efektyvumą jauniems suaugusiems.
Tyrimas yra skirtas jauniems suaugusiems (18-30 metų amžiaus žmonėms). Todėl kviečiu visus abiturientus, studentus bei dirbančiuosius prisidėti prie mano sklandaus bakalaurinio darbo rašymo ir skirti kelias minutes anketos užpildymui.
Anketa yra anonimiška, o jos rezultatai bus naudojami tyrimo tikslais. Anketoje pateiktų duomenų konfidencialumas garantuojamas. (tyrimo duomenys nebus platinami už tyrimo ribų) Jūsų atsakymai bus analizuojami statistiškai.
Ačiū už Jūsų laiką.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui