Reklamos socialinėse medijose patrauklumas jauniems suaugusiems. „Cukrinio Kaspinėlio“ įmonės atvejis.

Sveiki,


Esu Jovita Nutautaitė, Vytauto Didžiojo universiteto IV kurso Kūrybinių Industrijų studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį bakalauro darbą ir atlieku tyrimą apie „Cukrinio Kaspinėlio" įmonės reklamų patrauklumą bei efektyvumą jauniems suaugusiems.


Tyrimas yra skirtas jauniems suaugusiems (18-30 metų amžiaus žmonėms). Todėl kviečiu visus abiturientus, studentus bei dirbančiuosius prisidėti prie mano sklandaus bakalaurinio darbo rašymo ir skirti kelias minutes anketos užpildymui.


Anketa yra anonimiška, o jos rezultatai bus naudojami tyrimo tikslais. Anketoje pateiktų duomenų konfidencialumas garantuojamas. (tyrimo duomenys nebus platinami už tyrimo ribų) Jūsų atsakymai bus analizuojami statistiškai.


Ačiū už Jūsų laiką.




Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis: ✪

Jūsų amžius: ✪

Šiuo metu Jūs:  ✪

(Pasirinkite vieną atsakymo variantą)

Ar esate girdėję apie „Cukrinio Kaspinėlio" floristikos studiją? ✪

(Pasirinkite vieną atsakymo variantą)

Jei praeitame laukelyje pasirinkote "Taip", per kur sužinojote apie šią įmonę?

(Pasirinkite vieną atsakymo variantą)

Ar teko matyti „Cukrinio Kaspinėlio" reklamų socialiniuose tinkluose? ✪

(Pasirinkite vieną atsakymo variantą)

Į kokias reklamas dažniausiai atkreipiate dėmesį? ✪

Įrašykite:

Ar Jūsų nuomone reklamos patrauklumą lemia jos trukmė? ✪

(Pasirinkite vieną atsakymo variantą)

Ar trumpesnė reklama = patrauklesnė reklama? ✪

(Pasirinkite vieną atsakymo variantą)

Kas Jūsų nuomone lemia reklamos socialinėse medijose efektyvumą? ✪

Įrašykite:

Kuriose socialinėse medijose matomos reklamos Jums efektyviausios? ✪

(Pasirinkite vieną atsakymo variantą arba įrašykite savo)

Kokia reklama socialiniuose tinkluose atkreiptų Jūsų dėmesį? (Pasirinkite skalėje nuo 1-10 kiekvieną kriterijų pagal svarbą) ✪

0
10

Kokių reklamų ir kokiose platformose trūksta „Cukriniam Kaspinėliui" norint pritraukti Jūsų dėmesį? ✪