Reklamos priemonių, naudojimas AB „Krekenavos agrofirmos“ įmonėje

Gerb. Respondente,

Esu trečio kurso studentė, studijuojanti V. A. Graičiūno aukštojoje vadybos mokykloje (AVM) – marketingo ir pardavimų vadybą. Baigiamajam bakalauro darbui atlieku tyrimą, kurio metu siekiama išsiaiškinti, reklamos priemonių, naudojimas AB „Krekenavos agrofirmos“  įmonėje.

Ši anketa yra anoniminė, tad kiekvieno respondento atsakymų anonimiškumas yra garantuojamas.

Dėkoju už Jūsų skirtą laiką!

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kas skatina pasidomėti įmonės siūlomu produkcijos asortimentu

2. Ar pirkdami AB „Krekenavos agrofirmos“ gaminius jūs domina įmonės reputacija?

3. Kokie veiksniai svarbiausi pasirenkant AB „Krekenavos agrofirmos“ gaminius?

4. Ar dažnai perkate AB „Krekenavos agrofirmos“ reklamuojamus produktus?

5. Kaip dažnai parduotuvėje ieškote AB „Krekenavos agrofirmos“ produkcijos prekių?

6. Perkant mėsos produktus, kiek Jums svarbus parduotuvėje esantis mėsos produktų asortimentas?

7. Perkant mėsos produktus, man svarbus prekės ženklas?

8. Kokį poveikį jums daro AB „Krekenavos agrofirmos“ produkcijos reklama televizijoje ?

9. Kokios reklamos priemonės, Jūsų nuomone yra efektyviausios?

10. Jūsų lytis?

11. Jūsų amžius?

12. Koks jūsų išsilavinimas?