REKLAMOS PRIEMONIŲ EFEKTYVUMO ANALIZĖ JAUNOSIOMS AUDITORIJOMS: UAB „KAUNO AUTOBUSAI“ ATVEJIS

Sveiki. Esu Karolina Čekuolytė, Vytauto Didžiojo universiteto, marketingas ir tarptautinė komercija, magistrantūros antrojo kurso studentė. Šiuo metu rašau tiriamąjį darbą apie viešojo transporto sektorių ir būčiau labai dėkinga jei pasidalintum savo patirtimi ir leistum man turėti kuo tikslesnius šio tyrimo rezultatus :)) Apklausa yra anoniminė ir šios apklausos atsakymai bus naudojami tik studijų tikslais.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų amžius: ✪

2. Jūsų lytis: ✪

3. Kaip dažnai naudojatės viešuoju transportu? ✪

4. Ar pastebite reklamą ant viešojo transporto priemonių (autobusų, troleibusų)? ✪

5. Kurios reklamos priemonės jums labiausiai krenta į akis? (Galite pasirinkti kelis variantus) ✪

6.Kaip vertinate viešojo transporto priemonių reklamų patrauklumą? ✪

7.Ar viešojo transporto reklama jums padeda sužinoti apie naujus produktus ar paslaugas? ✪

8.Ar kada nors pirkote produktą arba naudojotės paslauga, pamatę reklamą viešajame transporte? ✪

9. Kokio tipo reklama jums yra patraukliausia? (Galite pasirinkti kelis variantus) ✪

10. Kokios reklamos formos (skaitmeninė ar tradicinė) jus labiau veikia? ✪

11. Kas, jūsų nuomone, galėtų pagerinti viešojo transporto reklamų patrauklumą? (Galite pasirinkti kelis variantus) ✪

12. Ar reklama viešajame transporte turėtų būti orientuota į tam tikras tikslines grupes (pvz., jaunimą, šeimas)? ✪

13. Ar manote, kad reklama viešajame transporte gali būti geresnė, jei būtų labiau pritaikyta jūsų amžiaus grupei? ✪

Ar norėtumėte pateikti savo nuomonę apie reklamos viešajame transporte efektyvumą? Jei taip, įrašykite savo mintis: