Reklamos poveikis vartotojui

Esu Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos studentė Sandra Brazauskaitė. Šiuo metu atlieku apklausą, kurios metu norėčiau išsiaiškinti reklamos daromą poveikį vartotojui.

Anketa yra visiškai anoniminė, jos metu gauti rezultatai bus analizuojami paskaitos metu.

Iš anksto dėkoju už atsakymus!

1. Jūsų amžius?

2. Jūsų lytis?

3. Jūsų išsilavinimas?

4. Kuo užsiimate šiuo metu?

5. Kokia jūsų šeimyninė padėtis?

6. Kaip Jūs manote ar reklama yra naudinga vartotojui?

7. Ar Jums reikalinga reklama?

8. Kokį poveikį Jums daro reklama?

9. Kur dažniausiai pastebite reklamą?

10. Kokia reklama Jums gali padaryti įtaką renkantis paslaugą/prekę?

11. Ar naudojatės avialinijų paslaugomis?

12. Ar esate naudojąsis aviabendrovės "Ryanair" paslaugomis?

13. Kiek kartų esate naudojąsis aviabendrovės "Ryanair" paslaugomis?

14. Kaip dažnai naudojatės aviabendrovės "Ryanair" paslaugomis?

15. Kas paskatino rinktis būtent šias avialinijas?

16. Kokią Jūsų nuomonė apie aviabendrovės "Ryanair" paslaugų reklamą?

  1. -
  2. Neteko matyti
  3. Reklama matoma aviabendrovės lėktuvuose, kartais per televiziją, reklama nėra dažna, įkyri. Jos tiek, kiek reikia.
  4. gera
  5. Puiki
  6. nebloga kompanija
  7. Sauni!lengva prisiminti
  8. nesinaudoju jos paslaugomis
  9. manau, kad reklama yra klaidinanti, Ryanair skelbiasi, kad yra pigiausia bendrove Europoje, bet dazniausiai tai nera tesa, nes kai susideda visi mokesciai, bilieto kaina tampa labai panasi ir i kitu aviabendroviu
  10. Jokia, nėra su kuo palyginti.
…Daugiau…
Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą