Reklamos poveikio vaikams vertinimas tėvų požiūriu: prekinio ženklo „Lego” atvejis

Sveiki,

Esu Viltė, Vilniaus universiteto Leidybos ir reklamos IV kurso studentė. Šiuo metu rašau bakalauro darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti tėvų požiūrį į prekinio ženklo „Lego” reklamas skirtas vaikams. Apklausa yra anoniminė, rezultatai bus naudojami tik akademiniams tikslams.

Apklausai užpildyti užtruksite iki 10 min.

Dėkoju už skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Koks Jūsų išsilavinimas?

Koks Jūsų vaiko (-ų) amžius? (Galimi keli atsakymai)

Ar manote, jog reklamos turi didelį poveikį vaikams?

Jūsų nuomone, kokia turėtų būti reklama vaikams?

Ar dažnai Jūsų vaikas susidūria su reklama, ypač susijusia su Lego prekės ženklu?

Kur daugiausiai Jūsų vaikas mato prekinio ženklo Lego reklamų?

Ar manote, kad Lego gaminiai prisideda prie Jūsų vaiko kūrybiškumo ir lavinimo?

Kaip vertinate Lego prekės ženklo reklamos poveikį Jūsų vaiko ugdymui ir vystymuisi?

Ar bendraujate su savo vaiku (-ais) apie reklaminį raštingumą ir ir kritinį mąstymą?

Ar pastebėjote, kad dėl reklamos poveikio pasikeitė Jūsų vaiko elgesys ar prašymai susiję su Lego gaminiais?

Kiek Jus tenkina prekės ženklo Lego reklamos, skirtos vaikams pranešimai ir turinys?

Ar manote, jog Lego reklamos atitinka Jūsų vaikui skatinamas vertybes?

Ar jaučiates pakankamai informuoti apie Lego reklamos, skirtos vaikams, turinį ir pranešimus?

Ar yra konkrečių susirūpinimą keliančių dalykų ar prekės ženklo Lego reklamos aspektų, kuriuos laikote teigiamais? (Galimi keli atsakymai)

Ar yra konkrečių susirūpinimą keliančių dalykų ar prekės ženklo Lego reklamos aspektų, kuriuos laikote neigiamais? (Galimi keli atsakymai)

Kaip vertinate bendrą prekės ženklo Lego reklamos poveikį Jūsų vaiko žaidimams ir pasirinkimams?