da
Ji tampa reklamos auka.
galvoja, kad kas reklamuojama yra gera prekė
staigiai labai daug informacijos nesusiformavusiai vaiko psichikai daro neigiam1 poveik5
akiu gadinimas
Traškučiai, gaivinamieji gėrimai su visokiais priedais brukami iš ekranų, nors pas mus namuose jų nė
"Zombuoja" vartotojus is anksto
prašo nupirkti dažniausiai reklamuojamų saldumynų, traškučių ir pan.
uzsimano visokiu "nesveiku" produktu, cipsu, kolu ir t.t.
ziuredamas reklama vaikas uzsimano nesveiku produktu pvz kolos
nori išbandyti prekes skirtas suaugusiems
kopijuoja reklamuojančių prekes merginų įvaizdį
visą parduotuvę turi išpirkt
siekia įgyvendinti reklamos užmačias
sunku paaiškinti vaikui, kad analogiškas daiktas ne iš reklamos yra toks kaip ir reklamuojamas, tik
cia del maisto (cheminio) poto reikia cipsu, limonadu. kaip vaikui paaiskint kad mcdonalds ne restor
įkalba, tai ko vaikams nereikia
norisi reklamuojamu prekiu, kurios daznai buna ne visiskai sveikos, jei tai maisto produktai ar geri
Žiūri akis neatplėšdamas, ir reik bėkt pirkt iškart, nors ir naktis.
sudomina tuo, kas nėra naudinga.
Nes buna isitikinusi, kad tai kas reklamuojama yra labai geras dalykas ar daiktas
Parduotuvese pradeda "terorizuoti"
skatina jų poreikius, netinkamai formuoja vertybes