Reklamos poveikio vaikams ivertinimas

Jei neigiamą poveikį, tai kodėl?

  1. da
  2. Ji tampa reklamos auka.
  3. galvoja, kad kas reklamuojama yra gera prekė
  4. staigiai labai daug informacijos nesusiformavusiai vaiko psichikai daro neigiam1 poveik5
  5. akiu gadinimas
  6. Traškučiai, gaivinamieji gėrimai su visokiais priedais brukami iš ekranų, nors pas mus namuose jų nė
  7. "Zombuoja" vartotojus is anksto
  8. prašo nupirkti dažniausiai reklamuojamų saldumynų, traškučių ir pan.
  9. uzsimano visokiu "nesveiku" produktu, cipsu, kolu ir t.t.
  10. ziuredamas reklama vaikas uzsimano nesveiku produktu pvz kolos
  11. nori išbandyti prekes skirtas suaugusiems
  12. kopijuoja reklamuojančių prekes merginų įvaizdį
  13. visą parduotuvę turi išpirkt
  14. siekia įgyvendinti reklamos užmačias
  15. sunku paaiškinti vaikui, kad analogiškas daiktas ne iš reklamos yra toks kaip ir reklamuojamas, tik
  16. cia del maisto (cheminio) poto reikia cipsu, limonadu. kaip vaikui paaiskint kad mcdonalds ne restor
  17. įkalba, tai ko vaikams nereikia
  18. norisi reklamuojamu prekiu, kurios daznai buna ne visiskai sveikos, jei tai maisto produktai ar geri
  19. Žiūri akis neatplėšdamas, ir reik bėkt pirkt iškart, nors ir naktis.
  20. sudomina tuo, kas nėra naudinga.
  21. Nes buna isitikinusi, kad tai kas reklamuojama yra labai geras dalykas ar daiktas
  22. Parduotuvese pradeda "terorizuoti"
  23. skatina jų poreikius, netinkamai formuoja vertybes