Reklamos pokyčiai

Vartotųjų įpročiai ženkliai pasikeitė per pastaruosius metus. Plintant interneto srautui ir jo imlumui bei mažėjant žurnalų paklausai reklama nespėja adaptuotis. Tad šia apklausa mes mėginame išsiaiškinti reklamos privalumus ir trūkumus bei patobulėti klientų atžvilgiu. Dėkojame už dalyvavimą.

Ar manote, kad gera reklama yra būtinybė kompanijai?

Jūsų manymu, reklamuojama prekė - geresnė prekė?

Kur dažniausiai pastebite reklamą?

Kokias dažniausiai emocijas jums sukelia reklama?

Į ką atkreipiate dėmesį matant reklamą?

Labiausiai įsiminusi reklama? Kodėl?

  1. Lidli
  2. MC
  3. mama gamta pasirode. Aš turiu ob ir niekas tau nestrugdys. Tačiau tai neskatino įsigyti.
  4. Apie prezervativus, kur vaikinas ir mergina jau arteja prie reikalo ir cia isirauna tevai ir vaikinas susikisa prezervatyva i burna, isvengti nesusipratimo ir ispucia dideli burbula. Linksma, traukenti demesi reklama.
  5. Dabartizmas
  6. ezio. islaikytas humoro jausmas
  7. omnitrl- broliai
  8. tele-2 filmukai, nes su humoru ir gyvenimiška
  9. varškės sūrelių reklama, kur reklamuojamas sūrelis "Pelytė Zita", nes reklama buvo šmaikšti.
  10. iš naujausių-tele2 reklama su šuniuku, kuris neva sudrasko laikraštį, nes juokinga. šiaip labiausiai įsimena tos reklamos, kuriose pasirodo mėgstami sportininkai, aktoriai ar daininkai
…Daugiau…

Kokia reklama labiausiai domina?

Kokios reklamos yra jums įsimintinos?

Gyvenamoji vieta

Amžiaus grupė

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą