Reklamos pastebimumas skirtingais kanalais

Sveiki,

esu reklamos vadybos studijų programos trečio kurso studentas. Rašau bakalaurinį darbą apie UAB „Draugas.lt“ reklamos optimizavimą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas - išsiaiškinti reklamos efektyvumą skirtingais reklamos kanalais. Anketa yra anoniminė ir visi anketos duomenys bus naudojami tik baigiamajame darbe. Labai dėkui už Jūsų nuomonę!

Reklamos pastebimumas skirtingais kanalais

1. Ar žinote internetinį puslapį „draugas.lt“ ?

2. Kaip dažnai lankotės „Draugas.lt“ puslapyje?

3. Koks jūsų požiūris į „Draugas.lt“ įvaizdį?

4. Įvertinkite, kaip dažnai pastebėjote „Draugas.lt“ reklamą per pastarąjį pusmetį / mėnesį? ( 1 – Niekuomet nepastebėjau, 5 – Pastebėjau visuomet).

5. Kokie reklamos kanalai tinka socialiniam tinklui reklamuoti? ( 1 – visiškai netinka, 5 – labai tinka)

6. Įvertinkite, kaip dažnai atkreipėte dėmesį į reklamas per pastarąjį pusmetį / mėnesį? ( 1 – niekada neatreipiau, 5 – atkreipiau visuomet)

7. Kokiais reklamos kanalais pasitikite? ( 1 – visiškai nepasitikiu, 5 – visiškai pasitikiu)

8. Kokios prekės / paslaugos reklamą pastebite dažniausiai? ( Įrašykite )

  1. Dazniausiai ivairiu telefonu reklamos.
  2. Maisto produktų
  3. e parduotuviu
  4. banko
  5. e parduotuviu
  6. Kredito
  7. Rubu
  8. drabuziu
  9. vipo pirkima
  10. E-komercija
…Daugiau…

9. Kokiuose socialiniuose tinkluose lankotės? ( Galite pažymėti kelis variantus ).

10. Jūsų amžius?

11. Jūsų išsilavinimas?

12. Jūs esate?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą