Reklamos pastebimumas skirtingais kanalais
Sveiki,
esu reklamos vadybos studijų programos trečio kurso studentas. Rašau bakalaurinį darbą apie UAB „Draugas.lt“ reklamos optimizavimą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas - išsiaiškinti reklamos efektyvumą skirtingais reklamos kanalais. Anketa yra anoniminė ir visi anketos duomenys bus naudojami tik baigiamajame darbe. Labai dėkui už Jūsų nuomonę!
1. Ar žinote internetinį puslapį „draugas.lt“ ?
2. Kaip dažnai lankotės „Draugas.lt“ puslapyje?
3. Koks jūsų požiūris į „Draugas.lt“ įvaizdį?
4. Įvertinkite, kaip dažnai pastebėjote „Draugas.lt“ reklamą per pastarąjį pusmetį / mėnesį? ( 1 – Niekuomet nepastebėjau, 5 – Pastebėjau visuomet).
5. Kokie reklamos kanalai tinka socialiniam tinklui reklamuoti? ( 1 – visiškai netinka, 5 – labai tinka)
6. Įvertinkite, kaip dažnai atkreipėte dėmesį į reklamas per pastarąjį pusmetį / mėnesį? ( 1 – niekada neatreipiau, 5 – atkreipiau visuomet)
7. Kokiais reklamos kanalais pasitikite? ( 1 – visiškai nepasitikiu, 5 – visiškai pasitikiu)
8. Kokios prekės / paslaugos reklamą pastebite dažniausiai? ( Įrašykite )
- Dazniausiai ivairiu telefonu reklamos.
- Maisto produktų
- e parduotuviu
- banko
- e parduotuviu
- Kredito
- Rubu
- drabuziu
- vipo pirkima
- E-komercija