Reklamos kūrimas, strategija periferijoje, jos ypatumai ir problemos

Esu III kurso, reklamos vadybos studijų programos studentė. Rašau profesinio bakalauro baigiamąjį darbą tema: “REKLAMOS KŪRIMAS, STRATEGIJA PERIFERIJOJE, JOS YPATUMAI IR PROBLEMOS”. Būčiau labai dėkinga, jei skirtumėte šiek tiek laiko ir atsakytumėte į pateiktus klausimus.

Jūsų lytis

Amžius

Išsilavinimas

Socialinė padėtis

Vedybinis statusas

Gyvenamoji vieta

Kokią reklamą dažniausiai pastebite savo gyvenvietėje?

Ar savo gyvenvietėje turite reklamos agentūrą?

Ar Jūsų gyvenvietėje yra reklamai skirtos vietos, (pvz.: stendai, skelbimų lentos, tentai)?

Ar dažnai Jus paveikia kokia nors reklama?

Kurį prekybos centrą renkatės dažniausiai, tas kuris reklamuojasi daug, ar nesireklamuoja visai?

Kokį televizijos kanalą renkatės dažniausiai?

Kurį spaudos leidinį renkatės dažniausiai?

Ar naudojatės internetu?

Jei naudojatės internetu, ar dažnai spaudžiate ant reklaminių skydelių? (ar patraukia jie Jūsų dėmesį?

Kokią radijo stotį klausote dažniausiai?

Ar lankotės parodose, mugėse?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą