Reklamos įtaka grožio paslaugų vartotojams

Sveiki, esu sveikatingumo ir grožio verslo ketvirto kurso studentė Sandra. Šiuo metu atlieku apklausą, kurios duomenys bus naudojami rašant studijų baigiamąjį darbą. Anketoje yra pateikti klausimai padėsiantys išanalizuoti reklamos įtaką grožio paslaugų vartotojams. Anketa yra anoniminė. Ačiū už atsakymus.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų amžius?

Jūsų lytis?

Jūsų gyvenamoji vieta?

Jūs šiuo metu...

Ar naudojatės socialiniais tinklais?

Kokių socialinių tinklų paskyras turite ir naudojate aktyviai?

Kas, Jūsų nuomone, įeina į sąvoką grožio paslaugos?

Ar naudojatės grožio paslaugomis?

Kaip dažnai naudojatės grožio paslaugomis?

Ar pastebite grožio paslaugų reklamą socialiniuose tinkluose?

Kokiuose socialiniuose tinkluose dažniausiai pastebite grožio paslaugų reklamą?

Kaip vertinate socialiniuose tinkluose organizuojamus grožio paslaugų konkursus? (Principas - pamėgti, pasidalinti, pažymėti draugą)

Ar dalyvaujate grožio paslaugų konkursuose socialiniuose tinkluose?

Ar priimant sprendimą dėl grožio paslaugų tiekėjo pasirinkimo Jums įtaką daro rekomendacijos?

Ar pasinaudoję paslauga paliekate atsiliepimus grožio paslaugų tiekėjų puslapiuose?

Kokiomis rekomendacijomis socialinėse erdvėse labiausiai pasitikite?

Kaip manote, ar visi atsiliepimai grožio paslaugų Facebook paskyrose yra tikri?

Kaip vertinate žinomų žmonių reklamuojamas grožio paslaugas?

Kaip vertinate šiuos žinomus žmones ir jų veiklą reklamuojant grožio paslaugas socialiniuose tinkluose?

Ar išbandote žinomų žmonių rekomenduojamas grožio paslaugas?

Ar labiau pasitikite žinomais grožio paslaugų meistrais? (pavyzdžiui, Alina Guess, Oksana Pikul-Jasaitienė, Kęstutis Rimdžius ir pan.)

Kaip manote, ar reklama socialiniuose tinkluose lemia Jūsų apsisprendimą įsigyjant grožio paslaugas?