Reklamos internete veiksmingumas

Reklamos vadybos studijų programos III kurso studentas vykdo tyrimą, kurio tikslas – įvertinti reklamos internete veiksmingumą interneto vartotojų atžvilgiu. Šio klausimyno tikslas – sužinoti respondentų nuomonę apie internetinę reklamą, kaip informacijos skleidimo priemonę, ar ji yra veiksminga. Maloniai kviečiame Jus dalyvauti šioje apklausoje. Jūsų nuomonė labai svarbi, nagrinėjant reklamos internete veiksmingumo klausimais. Gauta informacija bus panaudota rengiant kursinį darbą. Šis klausimynas yra anoniminis.
Anketa neprieinama

1. Kaip dažnai naudojatės internetu?

2. Kokiais tikslais dažniausiai naudojatės internetu?

3. Ar naršydami internete pastebite interneto reklamą?

4. Į kokias reklamos internete skleidimo formas dažniausiai atkreipiate dėmesį?

5. Kaip manote, kur įmonei savo produktą reklamuoti veiksmingiausia?

6. Įvertinkite savo požiūrį į reklamos internete veiksmingumo kriterijus

7. Kur dažniausiai naudojatės internetu

8. Reklama internete Jums dažniausiai ?

9. Kaip dažnai Jus dominančios informacijos ieškote internete?

10. Ar reklama internete padeda Jums surasti reikalingą informaciją?

11. Ar užsisakinėjate internete siūlomas prekes ar paslaugas

12. Kokio pobūdžio prekes užsisakinėjate reklamuojamas internete?

13. Ar užsisakote jus sudominusio internetinio puslapio naujienas į elektroninį paštą?

14. Ar pastebite, kad reklama internete dažnai keičiasi ?

15. Kokie reklamos internete pateikimo veiksniai jus labiausiai sudomina?

16. Jūsų lytis?

17. Jūsų amžius?

18. Jūsų išsilavinimas?

19. Jūsų gyvenamoji vieta?

20. Jūsų socialinė padėtis?

21. Kaip Jūs manote ar reklama internete yra veiksminga informacijos skleidimo priemonė?

22. Ar jums, reikalinga reklama internete?

Sukurk savo anketą