Reklamos galimybių plėtra socialinėje žiniasklaidoje

 

 

 

 

 

Mano variantas:

 

Sveiki, esu Gintarė Virbalaitė, Vilniaus Gedimino technikos universiteto 4-to kurso studentė. 

Prašau užpildyti anketą, kuri padės įvertinti reklamos plėtros galimybes, naudojantis socialine žiniasklaida.

 

Jūsų atsakymų rezultatai  bus panaudoti rašant kursinį darbą, kurio tema „ Marketingo sprendimų plėtra socialinėje žiniasklaidoje“. 

Reklamos galimybių plėtra socialinėje žiniasklaidoje
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis

Jūsų amžius:

Jūsų gaunamos pajamos:

Kiek valandų per dieną vidutiniškai praleidžiate naršydami internete

Kaip dažnai apsipirkinėjate internetu?

Įrašykite jums žinomus socialinės žiniasklaidos (social media) tinklalapius:

Socialinė žiniasklaida (angl. Social Media) – virtualios bendruomenės ar tinklai, kuriuose bet kuris žmogus gali skleisti, dalintis ar keistis informacija ir idėjomis. Socialinės žiniasklaidos kanalais laikomi socialiniai tinklai, tinklaraščiai.

Kuriuose socialinės žiniasklaidos (social media) kanaluose turite susikūrę savo paskyras?

Galima rinktis kelis atsakymus.

Kuriuose socialinės žiniasklaidos (social media) kanaluose praleidžiate daugiausia laiko?

Galimas daugiau nei vienas atsakimo variantas

Ar prieš pirkdami prekę ar paslaugą ieškote apie ją atsiliepimų socialiniuose tinkluose?

Ar skaitote įmonių tinklalapiuose skelbiamus internetinius dienoraščius (blogus)?

Kaip dažniausiai elgiatės su organizacijų įrašais socialiniuose tinkluose:

VisadaDažniau taip, nei neDažniau ne, nei taipNiekada
Dalinatės įmonės paskelbtais įrašais
Komentuojate po organizacijos paskelbtais įrašais
Dalyvaujate organizacijos paskelbtuose konkursuose

Jūs linkę apsipirkinėti e.parduotuvėje kuri:

Galima rinktis kelis atsakymus.