Reklamos formatų tikslingumo skirtingiems verslo sektoriams vertinimas

1. Ar sutinkate, kad egzistuoja labiau tikslingi reklamos formatai skirtingiems verslo sektoriams reklamuotis ir taip pasiekti savo tikslinę auditoriją? Jei nesutinkate, prašau, įveskite savo atsakymą su paaiškinimu

  1. Sutinku, tik noriu pridurti, kad tie verslo sektoriai taip pat turi ir savo skirtingus tiksus, o tai ir lemia, kad paprastai visiems veiia skirtingi dalykai.
  2. Sutinku su pateiktu teiginiu, tačiau noriu pridurti, jog turbūt kiekvieno verslo siekiamybė yra būti žinomu, o tai galima pasiekti reklamuojantis per bet kokį formatą bet dažnai, visur, tad daugelis verslų (aš atstovauju retail sektorių) stengiasi naudoti visus formatus, kad galėtų pasiekti kuo didesnę auditoriją.
  3. Reklamos formatai labiau priklauso nuo tikslinės klientų grupės, o ne sektoriaus. Ir nuo paslaugos/prekės pobūdžio, bei reklamos biudžeto bei siekiamo tiksli, o ne nuo sektoriaus. Be to jūsų klausimuose pateiktos tik gana nišinės reklamos formos, be pagrindinių, kurios gali tik papildyti tv, radijo, interneto banerių ir sponsored postų reklamą, ir sprendimas dažniausiai priklauso nuo to, ar testavimo metu buvo pastebėtas efektyvumas.
  4. Manau, kad bet kokiam verslui, o taip pat mano atstovaujamam - telekomunikacijų sektoriaus verskui, yra pravartu pasireklamuoti visur, o mes tai ir stengiames daryti.
  5. Iš dalies sutinku, bet noriu pabrėžti, kad dažnai gali būti efektingios visos reklamos formos, nes norint pasireklamuoti geriausia tai daryti visur.
  6. Iš tikrųjų tai manau, kad visi reklamos formatai yra palankus bet kokiam verslui pasireklamuoti jei tik yra biudžeto tam.
  7. Iš esmės sutinku, bet ir ne. Tai priklauso nuo reklamos tikslo, jei mes norime tisiog pasireklamuoti ir didinti mūsų žinomumą tai, mano manymu, mums tinka reklamuotis bet kur, svarbu pasirodyti, bet jei mūsų tikslas čia ir dabar parduoti tai esu pastebėjusi, kad taip - kai kurie formatai labiau tinka, nes jie kažkodėl mums atneša didesnius pardavimus.