reklamos efektyvumas

Gerb. respondente, Klaipėdos Universiteto, Socialinių mokslų fakulteto, III kurso studentė atlieka rinkodaros tyrimą. Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti reklamos efektyvumą. Todėl tikiuosi nuoširdaus Jūsų bendradarbiavimo. Labai prašau atsakyti į žemiau pateiktus klausimus, tinkamą atsakymą pažymėti arba įrašyti. Anketa anoniminė.
reklamos efektyvumas
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų nuomone reklama yra reikalinga?

Kaip Jūs manote ar reklama yra naudinga vartotojui?

Ar tikite, kad reklamuojamos prekės yra geros?

Ar paskatina reklama Jus įsigyti reklamuojamą produktą?

Pasirinkite vieną iš pagrindinių reklamos funkcijų, kuri Jūsų nuomone labiausiai paveikia Jus?

Jūsų nuomone, didžiausią įtaką Jums daro:

Jūsų nuomonė apie skirtingos reklamos priemonių poveikį?

Patinka
Erzina
Nekreipiu dėmesio
Atkreipiu dėmesį tik į tai, kas aktualu
Radijo reklama
Televizijos reklama
Lauko reklama
Reklama spaudoje
Reklama parodose ir mugėse
Paštu gaunama reklama
Telefonu gaunama reklama (sms žinutės, telefoniniai pokalbiai)

Ar Jums reikalinga TV reklama?

Ar reklamos trukmė, transliuojama per televiziją, turi įtakos tam, kad įsidėmėtumėte reklamuojamą produktą?

Ar dėl reklamos esate specialiai pirkę reklamuojamą produktą?

Jeigu Jums reiktų išsirinkti iš dviejų panašių prekių:

Į kokias reklamuojamas prekes dažniausiai atkreipiate dėmesį?

Naują reklamuojamą produktą Jūs?

Kokia reklama labiausiai patraukia Jūsų dėmesį ?

Kokią įtaka Jums daro dažnai kartojama reklama?

Kam jūsų nuomone reikalinga reklama?

Ar manote, kad reklamuojamos prekės geresnės už nereklamuojamas?

Į ką atkreipiate dėmesį spausdintame reklamos tekste?

Kas turi įtakos renkantis pirkti prekę?

Šeimyninė padėtis:

Gyvenamoji vieta:

Jūsų amžius:

Jūsų lytis:

Jūsų socialinė padėtis:

Jūsų išsilavinimas:

Jei pasirinkote "Kita", parašykite: