Reklamos efektyvumas

Gerb. respondente, Kauno Technologijos Universiteto, Ekonomikos ir vadybos fakulteto, IV kurso studentai atlieka marketingo tyrimą. Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti reklaminės kampanijos efektyvumą. Todėl tikimės nuoširdaus Jūsų bendradarbiavimo. Labai prašome atsakyti į žemiau pateiktus klausimus, tinkamą atsakymą pažymėti arba įrašyti. Anketa anoniminė.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar kada nors matėte nors vieną šių ženklų? (galite pasirinkti kelis variantus)

1. Ar kada nors matėte nors vieną šių ženklų? (galite pasirinkti kelis variantus)

2. Kur matėte šiuos ženklus?

3. Ar žinote ką jie reiškia?

3.1 Įrašykite ženklų reikšmes:

4. Su kuo Jums asocijuojasi šūkis „Mes laimėsim“?

5. Ar žinote tokia akciją „Mes laimėsim“?

6. Ar matėte „Mes laimėsim“ reklamas?

6.1 Įrašykite, kur matėte "Mes laimėsim" reklamas:

7. Ar žinote, kas yra šios akcijos organizatorius?

8. Kaip vertinate Švyturio reklaminę kampaniją „Mes laimėsim“?

Įrašykite:

9. Ar matėte Švyturio „Mes Laimėsim“ reklamą televizijoje?

10. Kaip vertinate Švyturio „Mes Laimėsim“ televizinę reklamą?

1-labai blogai, 2-blogai, 3-nei šiaip nei taip, 4-gerai, 5-labai gerai
12345
Nuotaika po reklamos
Dėmesio patraukimas
Informatyvumas
Supratimas (Ką reklamuoja?)
Originalumas
Kūrybiškumas

11. Ar žinote kokios rūšies alus reklamuojamas „Mes laimėsim“ televizinėje reklamoje?

12. Ar geriate alų?

13. Kaip dažnai geriate alų?

Įrašykite:

14. Ar priskirtumėte save Lietuvos krepšinio vyrų rinktinės sirgalių būriui?

15. Kaip stipriai sergate už Lietuvos vyrų krepšinio komandą? (pažymėkite Jums tinkančius atsakymus):

Įrašykite:

16. Jūsų lytis:

17. Jūsų amžius: