Reklamos daroma įtaka vartotojams

Sveiki, esame Kūrybinių industrijų I kurso studentės. Atliekame apklausą norėdamos ištirti reklamos daromą įtaką vartotojams, todėl mums labai svarbi jūsų nuomonė. Anketa anoniminė, jūsų atsakymai bus panaudoti tik tyrimo tikslais. Iš anksto dėkojame už jūsų sugaištą laiką!
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Amžius:

Lytis:

Ar pastebite reklamą?

Ar pasitikite informacija, kuri yra skelbiama reklamose?

Ar būna taip, kad įsigyjate prekę tik todėl, kad ji parduodama su nuolaida, nors neplanuojate jos įsigyti?

Ar perkate ekologiškus produktus?

Jei tektų pasirinkti iš dviejų produktų:

Išvardinkite 3 žinomus informacinių technologijų prekinius ženklus.

Kurį iš dviejų produktų pasirinktumėte: 1. Coca cola ar Pepsi cola; 2. McDonald's ar Hesburger; 3. Šokoladą "Milka" ar "Karūna"; 4. Apple ar IBM;

Kas turi daugiausiai įtakos renkantis prekę?