Reklamos agentūros žinomumo didinimas

Gerb. respondente, esu Vilniaus kolegijos, Verslo vadybos fakulteto, reklamos vadybos trečiojo kurso studentė. Šiuo metu atlieku tyrimą savo baigiamajam darbui, kurio tikslas - išsiaiškinti, kokiomis komunikacijos rūšimis reklamos paslaugų vartotojus galima pasiekti geriausiai. Ši apklausa yra anoniminė, visi Jūsų pateikti atsakymai yra labai reikalingi objektyvių tyrimo rezultatų gavimui ir jie bus panaudoti tik statistinei analizei. Dėkoju už Jūsų nuoširdžius atsakymus!
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Ar Jums yra tekę naudotis reklamos agentūros paslaugomis? ✪

2. Kokių reklamos paslaugų Jums yra tekę įsigyti?

3. Ar esatę girdėjęs/(-usi) apie reklamos agentūrą "Parazitas"? ✪

4. Iš kur sužinojote apie reklamos agentūrą "Parazitas"?

5. Ar šiuo metu dirbate? ✪

6. Kokios veiklos srities įmonėje dirbate?

7. Ar įmonė, kurioje dirbate naudojasi reklamos agentūros paslaugomis?

8. Jeigu Jums prireiktų reklamos agentūros paslaugų, kur pirmiausia ieškotumėte ar kreiptumėtės? (pasirinkite 1-2 variantus) ✪

9. Kaip elgiatės prieš įsigydamas/(-a) paslaugą iš ją teikiančios įmonės? ✪

10. Įvertinkite šių veiksnių aktualumą įmonės įvaizdžio formavimui: ✪

1-visiškai nesvarbu2-labiau nesvarbu nei svarbu3-neturiu nuomonės4-labiau svarbu nei nesvarbu5-labai svarbu
Įmonės individualumas (dizainas, stilius ir kita)
Įmonės kultūra (tradicijos, vertybės)
Įmonės socialinė atsakomybė (aplinkos apsauga, darbuotojų gerovė ir t.t.)
Įmonės komunikacija (matyta reklama, atpažįstamas logotipas ir t.t.)
Įmonės patirtis (įmonės gyvavimo laikas)
Teikiamų paslaugų įvairovė
Aptarnavimo greitis
Akcijos
Paslaugų kaina
Paslaugų kokybė
Įmonės tinklapio dizainas ir jo informatyvumas
Interaktyvumas (anketa soc. tinklalapyje "Facebook", internetinis dienoraštis ir t.t.)
Renginių organizavimas
Klientai, kuriuos aptarnauja įmonė

11. Įvertinite reklamos efektyvumą, formuojant įmonės įvaizdį ir didinant jos žinomumą tarp vartotojų, šiuose reklamos kanaluose: ✪

1-visiškai neefektyvu2-labiau neefektyvu nei efektyvu3-neturiu nuomonės4-labiau efektyvu nei neefektyvu5-labai efektyvu
Televizijoje
Internete
Radijuje
Lauke (stendai, iškabos, plakatai ir t.t.)
Periodiniuose leidinuose (laikraščiai, žurnalai, katalogai ir t.t.)
Neperiodiniuose leidiniuose (skrajutės, lankstinukai, brošiūros, bukletai ir t.t.)
Tiesioginė reklama (paštu, el. paštu, telefonu)
Renginiai/renginių rėmimas
Ant transporto priemonių
Viešajame transporte (miesto, tarpmiestiniame)
Netradicinė reklama (orginali reklama neįprastose vietose, neįprasto formato reklama)

12. Ar naudojatės soc. tinklapio "Facebook" paieška, ieškodami paslaugas teikiančių įmonių? ✪

13. Kaip manote, kokius pranašumus suteikia įmonei puslapio sukūrimas "Facebook" soc. tinklapyje? (pasirinkite 1-3 variantus)

14. Kurie iš pateiktų Lietuviškų televizijos kanalų šiuo metu yra Jūsų žiūrimiausi? (pasirinkite 1-2 variantus) ✪

15. Kurios iš pateiktų radijo stočių yra Jūsų klausomiausios? (pasirinkite 1-2 variantus) ✪

16. Kokia reklama internete labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį? (pasirinkite 1-2 variantus) ✪

17. Kokius periodinius leidinius Jūs skaitėte šį mėnesį? Įrašykite leidinių pavadinimus

18. Kokiu transportu naudojotės šią savaitę? ✪

19. Jūsų lytis: ✪

20. Jūsų amžius: ✪

21. Jūsų užimtumas: ✪

22. Jūsų pajamos per mėnesį: ✪

23. Jūs gyvenate: ✪

24. Jūsų gyvenamosios vietos apskritis: ✪

24. Jūsų gyvenamosios vietos apskritis: