Reklaminio vaizdo efektyvumas mazinant avaringuma keliuose

Gerb. Respondente, esu Vilniaus Statybos ir Dizaino kolegijos Grafinio dizaino studentė, rengiu diplominį darbą. Jūsų nuomonė gali įtakoti mano darbo rezultatą, todėl yra labai svarbi. Šia apklausa norima išsiaiškinti reklaminio vaizdo efektyvumą socialinėje reklamoje (avaringumui keliuose mažinti). Ši apklausa yra anoniminė, jūsų duomenys niekur nebus skelbiami. Tinkamą jums varianta pažymėkite varnele.

1. Jūsų lytis?

2. Jūsų amžius?

3. Ar vairuojate?

4. Ar statistinai autoįvykių Lietuvoje duomenys Jums daro įtaką laikantis kelių eismo taisyklių?

5. Ar sukrečiantys reklaminiai vaizdai daro įtaka saugesniam Jūsų vairavimui?

6. Kas labiausai skatina Jus saugiai vairuoti?

7. Kokiomis media priemonėmis ir kokiais kanalais turėtų būti platinama socialinė reklama, skatinant

8. Kokie plakatai būtų priimtiniausi šiai socialinei reklamai?

9. Kaip reaguotumėte į reklamą, vaizduojačią sukrečiančius avarijų padarinius?

10. Kokią įtaką daro Jums jau publikuojamos saugų vairavimą skatinančios reklamos?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą