Reklaminio turinio keliamas pasitikėjimas prekės ženklu

Esame Vilniaus universiteto studentai ir rengiame straipsnį reklaminio turinio keliamo pasitikėjimo prekės ženklu tema. Prašome skirti 5 minutes prisidėti prie tyrimo anoniminėje apklausoje.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Kokia Jūsų lytis? ✪

Koks Jūsų amžius? ✪

Kokia jūsų gyvenamoji vieta (pagal apskritį)? ✪

Kuri reklaminė žinutė kelia didesnį pasitikėjimą "Lidl" prekės ženklu?  ✪

Kuri reklaminė žinutė kelia didesnį pasitikėjimą "Topo centras" prekės ženklu?  ✪

Kuri reklaminė žinutė kelia didesnį pasitikėjimą "Elmenhorster" prekės ženklu?  ✪

Kuri reklaminė žinutė kelia didesnį pasitikėjimą "Pigu.lt" prekės ženklu?  ✪

Kuri reklaminė žinutė kelia didesnį pasitikėjimą "Eurovaistinė" prekės ženklu?  ✪

Kuri reklaminė žinutė kelia didesnį pasitikėjimą "Avitela" prekės ženklu?  ✪

Kuri reklaminė žinutė kelia didesnį pasitikėjimą "InMedica" prekės ženklu?  ✪

Pasirinkite labiausiai tinkantį atsakymą kiekvienam klausimui, kai 1 - visiškai nepasitikiu, o 5 - visiškai pasitikiu. ✪

1
2
3
4
5
1. Kaip vertinate DI generuotą tekstinį turinį, lyginant su žmogaus sukurtu tekstiniu turiniu, prekės ženklo komunikacijoje?
2. Ar DI generuotas tekstinis turinys keičia jūsų pasitikėjimą prekės ženklu?
3. Kaip vertinate DI generuotą vaizdinį turinį, lyginant su žmogaus sukurtu vaizdiniu turiniu, prekės ženklo komunikacijoje?
4. Ar DI generuotas vaizdinis turinys keičia jūsų pasitikėjimą prekės ženklu?