Reklama

Ši anketa parengta Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos studentės Dovilės Pavinkšnytės. Anketos tikslas - sužinoti, kaip vartotojai reaguoja ir vertina įvairias internetinės reklamos formas.

Ar Jums matyti UAB “Bitė Lietuva“ internetiniai pranešimai apie mobilųjį internetą “Vodafone Mobile Connect” Jus privertė susimastyti apie paslaugos užsakymą?

Kas labiau patraukia Jūsų dėmesį, internetinio reklamos pranešimo tekstas, ar tai kas pavaizduota pranešimo fone?

Ar dažnai matomi internetiniai pranešimai apie mobiliojo interneto paslaugas daro Jums didesnę įtaką apsisprendimui šia paslauga naudotis?

Kaip manote, vaizdingi posakiai reklaminiuose pranešimuose padidina įsimintinumą ar atvirkščiai, daro juos sunkiau suprantamus?

Ar provokuojantys klausimai reklaminiame skydelyje didina norą paspausti jį?

Kokio tipo internetinėse svetainėse dažniausiai lankotės?

Ar Jums priimtina, sulaukti reklaminių pranešimų savo elektroniniame pašte?

Ar pageidaujate kalbų pasirinkimo galimybės UAB “Bitė Lietuva” internetiniuose pranešimuose?

Kaip reaguojate į didelės apimties tekstą internetiniame pranešime?

Kokią interneto paieškos sistemą dažniausiai naudojate?

Ar pastebėję galimybę peržiūrėti reklaminį klipą internetiniame pranešime dažnai ja pasinaudojate?

Ar UAB “Bitė Lietuva" naudojama "iššokanti" reklamos forma neblaško ir nesukelia neigiamų emocijų?

Koks internetinės reklamos tipas jums atrodo labiausia atkreipiantis dėmesį?

Ar visiškai kitoks UAB”Bitė Lietuva” reklaminis pranešimas, nei ankščiau buvę pranešimai, Jūsų manymu priverstų daugiau vartotojų pasidomėti ar netgi užsisakyti paslaugą “Vodafone Mobile Connect”?

Koks internetinis reklamos pranešimas Jūsų manymu yra labiausiai įsimenantis?

Ar matytų UAB “Bitė Lietuva” internetinių reklamos pranešimų teikiama informacija visada buvo tiksli ir aiški?

Ar UAB “Bitė Lietuva” internetiniai reklamos pranešimai buvo naudingi renkantis paslaugą “Vodafone Mobile Connect”?

Ar UAB “Bitė Lietuva” pasirinktas internetinių reklamos pranešimų stilius yra patrauklus ir visada pastebimas?

Ar Jūsų manymu UAB “Bitė Lietuva” internetinių reklamos pranešimų teikiama informacija ir vaizdiniai (iliustracijos) yra susiję?

Jūsų lytis?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą