Reklama per televiziją

Gerbiami respondentai, prašome užpildyti šią anketą. Apklausą vykdo KTU Socialinių mokslų fakulteto Verslo administravimo III kurso studentės. Mūsų tikslas yra išsiaiškinti televizijos reklamos įtaką galutiniam vartotojui, t.y. Jums. Sėkmės pildant anketą.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

11. Kaip Jums atrodo, kurias ekonomines funkcijas televizinė reklama labiausiai vysto? (pažymėkite t

Kokia informavimo priemone Jūs dažniausiai naudojatės?

2. Ar televizinė reklama Jums yra reikalinga?

3. Ar Jūs žiūrite reklamą?

4. Ar Jūs pasitikite televizine reklama?

5. Į ką Jūs atkreipiate dėmesį žiūrėdami reklamą?

6. Ar esate susidūręs/- usi su neetiška televizine reklama?

7. Kokią naudą Jums suteikia televizinė reklama?

8. Ar reklama Jums padeda susiformuoti nuomonę apie vieną ar kitą prekę/paslaugą?

Kaip vertintumėte reklamai skiriamą laiką televizijoje?

Kaip Jums atrodo, kurias socialines funkcijas televizinė reklama labiausiai vysto? (pažymėkite tris

Ar televizinė reklama yra reikalinga mūsų visuomenėje?

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?