Reklama ir jos įtaka

Gerbiami respondentai,

Klaipėdos valstybinės kolegijos socialinių mokslų fakulteto A9-2 grupės studentė V. Arčiulytė atlieka tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti respondentų nuomonę apie reklamą ir jos įtaką. tyrimo duomenys bus panaudoti rengiant statistikos projektą.

Ačiū už jūsų nuoširdžius atsakymus!

Rezultatai yra viešai prieinami

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Kiek laiko per parą žiūrite TV?

Kai per TV rodo reklamą Jūs

Iš TV reklamos labiausiai įsimenate

Kaip dažnai reklama Jus paskatina įsigyti reklamuojamą prekę?

Kaip vertinate pateikiamas reklamas Lietuvoje?

Kaip vertinate reklamas internete?

Ar pritariate teiginiui, kad reklamuojama prekė- geresnė prekė?

Jūsų mėnesinės pajamos