Uservidmav
Results111
Vieša
Pranešti

Reklama interneto puslapiuose, bei socialiniuose tinkluose

Gerb. Respondente, esu Vilniaus universiteto studentas Vidmantas Vadluga, atliekantis „Reklamos efektyvumo internete didinimo galimybių“ tyrimą, kurio tikslas ištyrus reklamos Facebook‘e ypatumus, pateikti siūlymus kurie padidintų reklamos efektyvumą Facebook socialiniame tinkle. Tyrimo rezultatai bus panaudoti kursiniame darbe.
Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
1. Ar dažnai naudojatės internetu?Privalomas
2. Kiek laiko per dieną praleidžiate internete?Privalomas
3. Internetą dažniausiai naudojate...Privalomas
4. Kurios iš šių frazių geriausiai atspindi Jūsų požiūrį į interneto reklamą?Privalomas
5. Su kuriuo internetinės reklamos tipu susiduriate dažniausiai?Privalomas
6. Labiausiai erzinantys reklamos internete bruožai? (pažymėkite visus tinkančius variantus)Privalomas
7. Kokiuose internetiniuose puslapiuose, Jūsų manymu, reklama lengviausiai pasiekia vartotoją?Privalomas
8. Ar dažnai paspaudžiate ant Facebook‘e esančios reklamos?Privalomas
9. Ar reklama Facebook‘e padeda Jums surasti/gauti reikalingą informaciją?Privalomas
10. Ar Jūs priskirtumėte save grupei žmonių, kuriems reklama Facebook‘e buvo naudinga?Privalomas
11. Ar Jūsų apsisprendimui pasirinkti prekę/paslaugą turi/turėjo įtakos reklama Facebook‘e?Privalomas
12. Ar esate įmonės puslapio Facebook‘e ar įmonės grupės Facebook‘e gerbėjų? (Jei atsakėte ne pereikite prie 18 klausimo)Privalomas
13. Ar dalyvaujate įmonės Facebook‘o puslapyje rengiamuose žaidimuose/loterijose?
14. Ar įmonės Facebook‘o puslapyje pateikiama informacija Jums naudinga?
15. Kaip Jūs reaguojate į įmonės Facebook‘o puslapyje pateikiamus reklaminius pranešimus?
16. Ar rekomenduotumetė prekinį ženklą, prie kurio esate prisijungę Facebook‘e, savo draugams?
17. Ar perkate prekinių ženklų ar įmonių produkciją prie kurių puslapio esate prisijungę Facebook‘e?
18. Jūsų išsilavinimasPrivalomas
19. Jūsų lytisPrivalomas
20. Jūsų amžiusPrivalomas