Reklama internete: vartotojų požiūris

Virtualusis pasaulis keičiasi taip sparčiai, kad žodis "pokyčiai", "permainos " tapo reklamos internete atspindžiu. Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti, kaip interneto vartotojai reaguoja į įvairias reklamos internete formas, kokį poveikį internautams daro reklama pasauliniame tinkle. Taip pat norima ištirti, kokios pagrindinės reklamos internete problemos, ir kokios gali būti priemonės, kurios padėtų sėkmingai įgyvendinti reklamą internete. Anketa anoniminė, todėl tikimės, kad Jūsų nuoširdūs atsakymai padės gauti teisingus ir objektyvius tyrimo rezultatus. Jūsų bendradarbiavimas, užpildant šią anketą, yra labai svarbus! Dėkojame ir linkime sėkmes!

1. Amžiaus grupė

2. Lytis

3. Socialinė padėtis

4. Ar dažnai naudojatės internetu?

5. Kiek laiko praleidžiate internete per vieną kartą?

6. Internetą dažniausiai naudojate

7. Ar dažnai paspaudžiate ant internete esančios reklamos?

8. Labiausiai erzinančios reklamos internete formos? (pažymėkite visus tinkančius variantus)

9. Jūsų nuomone efektyviausias reklamos instrumentas internete

10. Labiausiai erzinantys reklamos internete bruožai? (pažymėkite visus tinkančius variantus)

11. Kokias naudojate reklamos internete blokavimo priemones? (pažymėkite visus tinkančius variantus)

12. Kaip elgiatės su iššokančia reklama (pop-up, floating ads)?

12B. Jei 12 klausime pasirinkot atsakymą Kita parašykite savo variantą

  1. Pop-up`s are blocked

13. Įsimintiniausia prekės ar paslaugos reklama internete.

  1. dantu pasta
  2. ezys
  3. autobobiliai
  4. plano ežys reklama
  5. coca-cola
  6. automobiliai
  7. puslapis suaugusiems
  8. Nepamenu
  9. nepamenu
  10. nzn
…Daugiau…

14. Koks reklamos poveikis internete

15. Jūsų požiūris į reklamą internete

16. Kodėl užeinate į naują internetinį puslapį? (pažymėkite visus tinkančius variantus)

16B. Jei 16 klausime pasirinkot atsakymą Kita parašykite savo variantą

    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą