Reklama internete

 

Sveiki, esu Karolina, Vilniaus Gedimino technikos universitete verslo vadybą studijuojanti ketvirtakursė. Atlieku UAB „Čili Pica“ reklamos priemonių internete tyrimą. Apklausos rezultatai bus panaudoti rengiant bakalauro darbą. Į klausimus atsakykite pažymėdami vieną atsakymo variantą, jei nenurodyta kitaip. Ačiū.

 

Reklama internete

1. Amžius:

2. Jūsų socialinė padėtis:

3. Kaip dažnai naudojatės internetu?

4. Kokią reklamą pastebite dažniausiai?

5. Patikimiausias reklamos kanalas:

6. Kas daro įtaką renkantis tam tikro ženklo kavines?

Ar esate matę UAB "Čili Pica" reklamą

8. Kur dažniausiai pastebite “Čili Pica” reklamą?

9. Kaip vertinate “Čili Pica” reklamą?

10. Kaip internetinė reklama įtakoja jūsų elgesį?

11. Reklamos internete priemonė, kurią jūs laikote efektyviausia:

12. Labiausiai dėmesį atkreipianti internetinės reklamos informacinio pranešimo sudedamoji dalis:

13. Kas įtakoja paspausti internetinę reklamos nuorodą?

14. Kas internetinėje reklamoje jus labiausiai erzina?

15. Ko, jūsų manymu, trūksta internetinei reklamai? (įrašyti)

  1. patikimumo
  2. kartais konkretumo
  3. -
  4. Daugiau orientavimo i atskiras grupes, kurios domisi skirtingomis paslaugomis ar prekemis.
  5. Manau kartais internetinei reklamai trūksta įtaigumo, patrauklumo.
  6. Trumpumo ir aiškumo. O kartais ir tiesos :)
  7. Nieko netrūksta. Internetinės reklamos šiuo metu ir taip yra per daug.
  8. Maziau internetiniu reklamu!!!
  9. informatyvumo
  10. originalumo
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą