Radijo ir TV industrijos Lietuvoje 21 a.

Esame Kūrybos ir pramogų industrijų 2 kurso studentės. Turime atlikti tyrimą, kuriame reikia išanalizuoti radijo ir TV industrijos Lietuvoje 21 a. Mielai kviečiame Jūs atsakyti į pateiktus klausimus. Anketa yra anoniminė.

9. Kodėl taip manote?
Televizija yra senas reiškinys, ji visą laiką transformuojasi, formuoja vertybės, o jos turinį galima rasti internete.
Nes radijas internetiniai portalai ir socialinės medijos pateikia daugiau įdomesnės, naujesnės ir tikslesnės informacijos nei televizija.
Šio metu internetas ir socialiniai tinklai yra pagrindinės komunikacijos ir nuomonės formavimo priemonės
Per televiziją mes sužinome visą informaciją, todėl sprendžiant iš to galima daryti prielaidą, jog televizija yra pagrindinė komunikacijos ir nuomonės formavimo priemonė.
Dėl skleidžiamos dezinformacijos.
Šiais laikais žmonės naujienas išgirsta būtent iš televizijos ar radijo.
-