Produktų kilmės šalis kaip veiksnys pirkimo procese
Sveiki,
esu ketvirto kurso VU studentas. Rašau bakalurinį darbą apie kilmės šalį ir jos įtaką pirkimo procesui. Šio tyrimo tikslas išsiaiškinti, ar / kiek kilmės šalis susijusi su pirkėjo apsisprendimu renkantis tam tikrą produktą.
Ši anketa yra anoniminė, visa gauta informacija bus vertinama apibendrintai, neišskiriant atskirų respondentų.
Iš anksto dėkoju už skirtą laiką ir atsakymus.
Įvertinkite veiksnius apie produktus bendrai kilusius iš Japonijos skalėje nuo 1 (skurdus / -i) iki 7 (puikus / -i)
Grafikas
Lentelė
Įvertinkite veiksnius apie produktus bendrai kilusius iš Jungtinių Amerikos Valstijų skalėje nuo 1 (skurdus / -i) iki 7 (puikus / -i)
Grafikas
Lentelė
Įvertinkite veiksnius apie ˶Dell" prekinio ženklo produktus skalėje nuo 1 (skurdus / -i) iki 7 (puikus / -i)
Grafikas
Lentelė
Įvertinkite veiksnius apie ˶Toshiba" prekinio ženklo produktus skalėje nuo 1 (skurdus / -i) iki 7 (puikus / -i)
Grafikas
Lentelė
Įvertinkite žemiau pateiktus prekinius ženklus skalėje nuo 1 (puikiai žinomas) iki 7 (visiškai nežinomas)
Grafikas
Lentelė
Įvertinkite žemiau pateiktus prekinius ženklus skalėje nuo 1 (puikiai suprantamas) iki 7 (visiškai nesuprantamas)
Grafikas
Lentelė
Įvertinkite žemiau pateiktus prekinius ženklus skalėje nuo 1 (dažnai renkuosi šį prekinį ženklą) iki 7 (niekada nesu rinkęsis šio prekinio ženklo)
Grafikas
Lentelė
Įvertinkite savo norą pirkti žemiau pateiktų prekinių ženklų gaminius skalėje nuo 1 (labai norėčiau) iki 7 (labai NEnorėčiau)
Grafikas
Lentelė
Jūsų amžius?
Grafikas
Lentelė
Jūsų lytis
Grafikas
Lentelė
Jūsų išsilavinimas?
Grafikas
Lentelė
Jūsų socialinis statusas?
Grafikas
Lentelė