Produktų kilmės šalis kaip veiksnys pirkimo procese

Sveiki,

esu ketvirto kurso VU studentas. Rašau bakalurinį darbą apie kilmės šalį ir jos įtaką pirkimo procesui. Šio tyrimo tikslas išsiaiškinti, ar / kiek kilmės šalis susijusi su pirkėjo apsisprendimu renkantis tam tikrą produktą.

Ši anketa yra anoniminė, visa gauta informacija bus vertinama apibendrintai, neišskiriant atskirų respondentų.

 

Iš anksto dėkoju už skirtą laiką ir atsakymus. 

Įvertinkite veiksnius apie produktus bendrai kilusius iš Japonijos skalėje nuo 1 (skurdus / -i) iki 7 (puikus / -i)

Įvertinkite veiksnius apie produktus bendrai kilusius iš Jungtinių Amerikos Valstijų skalėje nuo 1 (skurdus / -i) iki 7 (puikus / -i)

Įvertinkite veiksnius apie ˶Dell" prekinio ženklo produktus skalėje nuo 1 (skurdus / -i) iki 7 (puikus / -i)

Įvertinkite veiksnius apie ˶Toshiba" prekinio ženklo produktus skalėje nuo 1 (skurdus / -i) iki 7 (puikus / -i)

Įvertinkite žemiau pateiktus prekinius ženklus skalėje nuo 1 (puikiai žinomas) iki 7 (visiškai nežinomas)

Įvertinkite žemiau pateiktus prekinius ženklus skalėje nuo 1 (puikiai suprantamas) iki 7 (visiškai nesuprantamas)

Įvertinkite žemiau pateiktus prekinius ženklus skalėje nuo 1 (dažnai renkuosi šį prekinį ženklą) iki 7 (niekada nesu rinkęsis šio prekinio ženklo)

Įvertinkite savo norą pirkti žemiau pateiktų prekinių ženklų gaminius skalėje nuo 1 (labai norėčiau) iki 7 (labai NEnorėčiau)

Jūsų amžius?

Jūsų lytis

Jūsų išsilavinimas?

Jūsų socialinis statusas?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą