Produkto suvokiama vertė ir jos poveikis vartotojų pirkimo sprendimams

Gerbiamas respondente,

Mes esame Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo bakalauro studentės.Šiuo metu rašome kursinį darbą apie pieno vertės suvokimą. Apklausos trukmė – 7 minutės.Užtikriname duomenų konfidencialumą ir Jūsų anonimiškumą. Atsidėkodamos už dalyvavimą tyrime, galėsime pateikti Jums šio tyrimo rezultatų ataskaitą.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar Jūs vartojote pieną (arba naudojote patiekalų gamybai) per pastarąsias 14 dienų?

(jeigu ne, pereikite prie 10 klausimo)

2. Kiek kartų Jūs per pastarąsias 14 dienų pirkote pieną?

Įvertinkite kiek Jums yra svarbūs šie kriterijai, renkantis pieną?

(pažymėkite vieną atsakymą prie kiekvieno kriterijaus) 1 – visiškai nesvarbu, o 10 – labai svarbu
12345678910
Prekės ženklas
Prekės išvaizda ir įpakavimas
Kaina
Taikomos akcijos
Riebumas

Kokių gamintojų pieną Jūs dažniausiai pirkote per pastarąsias 14 dienų?

Ar Jūsų pirkimo sprendimui daro įtaką pieno įpakavimas?

(jeigu ne, pereikite prie 6 kl.)

Kokiame įpakavime pieną Jūs dažniausiai renkatės?

Jeigu yra akcija ne Jūsų dažniausiai perkamam pienui, taigi kurį pieną renkatės?

Įvertinkite, kiek Jums yra svarbūs šie kriterijai, renkantis pieną?

(pažymėkite vieną atsakymą prie kiekvieno kriterijaus) 1 – visiškai nesvarbu, o 10 – labai svarbu
12345678910
TV reklama
Spauda (Žurnalai, laikraščių reklamos)
Reklama internete
Socialiniai tinklai (facebook, instagram)
Radijo reklama
Lauko reklama (stendai, reklama ant transporto priemonių)
Draugų, pažįstamų rekomendacijos

Įvertinkite, kiek Jums svarbūs šie veiksniai, renkantis pieną

(pažymėkite vieną atsakymą prie kiekvieno kriterijaus) 1 – visiškai nesvarbu, o 10 – labai svarbu
12345678910
Aukšta prekių kokybė
Platus asortimentas
Žemos kainos
Įprotis (perku tą patį)
Natūralumas
Skonis

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų pajamos per mėnesį: