Priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas(is) netradicinėse aplinkose

Gerb. priešmokyklinio ugdymo pedagogai,

 

Esu Kauno kolegijos menų ir ugdymo fakulteto, III kurso ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo studijų programos studentė Greta Kurapkaitė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas atskleisti pedagogų požiūrį į priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymą netradicinėse aplinkose. Anketa yra anoniminė. Apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti pedagoginių studijų baigiamajame darbe. Prašau Jūsų atsakyti į pateiktus klausimus. Ačiū.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų amžius ?

2. Jūsų pedagoginio darbo patirtis ?

3. Skirtingi autoriai išskiria skirtingas kūrybiškumo sampratas. Kuri iš šių kūrybiškumo sampratų Jums priimtiniausia?

4. Kokiais bruožais pasižymi kūrybingos asmenybės ? (Pasirinkite kelis variantus).

5. Kokias būdais dažniausiai pastebite pasireiškusį kūrybiškumą priešmokykliniame amžiuje ? (Pasirinkite keletą variantų).

6. Jūsų nuomone svarbiausi kūrybiškumą skatinantys veiksniai yra ? (Pasirinkite kelis variantus).

7. Kokia kūrybiškumą skatinanti aplinka turi būti kuriama? (Pažymėkite Jums svarbiausius variantus).

8. Kas Jūsų nuomone slopina kūrybiškumą? (Pažymėkite Jums svarbiausius atsakymus).

9. Ar ugdote priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą netradicinėse aplinkose?

10. Kaip dažnai inicijuojate veiklas skatinančias priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą netradicinėse aplinkose?

11. Kokiose netradicinėse aplinkose dažniausiai ugdote priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumą? (Pasirinkite kelis variantus).

12. Kaip manote kodėl svarbu kūrybiškumą ugdyti netradicinėse aplinkose? (Pasirinkite Jums svarbiausius variantus).