Prekybos tinklo "LIDL" paslaugų kokybė

Gerb. respondente,

Vilniaus Verslo Kolegijos verslo vadybos ir marketingo specialybės studentai atlieka tyrimą, kurio tikslas – įvertinti vartotojų pasitenkinimą prekybos tinklu „LIDL“. Esamos situacijos analizei ir paslaugų kokybės trūkumų nustatymui labai svarbus Jūsų dalyvavimas tyrime. Per apklausą gauti duomenys bus naudojami tik moksliniams tikslams, todėl užtikriname pateiktos informacijos konfidencialumą. Atsakydami į klausimus sugaišite vos kelias minutes. Dėkojame už atsakymus!

Skalėje nuo 1 iki 10, kur 1 reiškia visiškai neigiamą nuomonę, o 10 – visiškai teigiamą, pažymėkite savo nuomonę pateiktų teiginių apie prekybos tinklą „LIDL“ atžvilgiu. Jei pateikto teiginio atžvilgiu neturite nuomonės, žymėkite 0.

Jūsų amžius?

Jūsų lytis:

Koks Jūsų išsilavinimas?

Įvaizdis

Vartotojų lūkesčiai

Suvokiama kokybė

Suvokiama vertė

Vartotojų pasitenkinimas

Vartotojų lojalumas

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą