Prekybos centro "IKI" marketingo komplekso sprendimų vertinimas

Gerbiami respondentai, esame Kauno Technologijos Universiteto 3 kurso ekonomikos studentės. Šiuo metu atliekame tyrimą, kuriuo siekiame išsiaiškinti prekybos centro "IKI" marketingo komplekso sprendimų įtaką pirkėjų apsisprendimui rinktis šį prekybos centrą. Maloniai prašome atsakyti į pateiktus klausimus. Apklausa yra anoniminė, o gauti rezultatai bus panaudoti tik tyrimo tikslams.

Dėkojame už bendradarbiavimą!

Prekybos centro "IKI" marketingo komplekso sprendimų vertinimas
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kaip dažnai lankotės prekybos centre IKI?

2. Kuriai iš šių kainų kategorijų galėtumėte priskirti didžiąją dalį prekių IKI prekybos centre?

3. Kokiomis prekybos centro IKI nuolaidomis naudojatės dažniausiai?

(Galite pažymėti kelis variantus)

4. Kuriomis IKI lojalumo programomis naudojatės?

(Galite pažymėti kelis variantus)

5. Kurių IKI prekybos centro produktų linijų prekes perkate dažniausiai?

(Galite pažymėti kelis variantus)
5. Kurių IKI prekybos centro produktų linijų prekes perkate dažniausiai?

6. Kaip vertinate prekybos centre IKI dažniausiai perkamų prekių savybes nuo 1 (labai blogai) iki 5 (labai gerai)?

12345
Kokybė/šviežumas
Kaina
Pakuotė
Skirtingų prekinių ženklų pasirinkimas
Prekių išdėstymas lentynose

7. Kuriomis iš šių IKI prekybos centro paslaugų esate naudojęsi?

(Galite pažymėti kelis variantus)

8. Ar IKI prekybos centrai yra išsidėstę Jums patogiose vietose?

9. Kaip manote, kuri komunikacinė žinutė labiausiai atspindi IKI prekybos centro idėją?

10. Įvertinkite veiksnių, lemiančių Jūsų apsisprendimą renkantis prekybos centrą, svarbą nuo 1 (visai nesvarbu) iki 5 (labai svarbu)

12345
Prekybos centro vieta
Prekių kainos
Taikomos nuolaidos
Vykdomos lojalumo programos
Didelis prekių pasirinkimas
Prekybos centro reklama

11. Jūsų lytis

12. Jūsų amžiaus grupė:

13. Jūsų veikla:

14. Jūsų asmeninės vidutinės pajamos per mėnesį: