PREKYBINĖS ĮMONĖS UŽSIIMANČIOS KONCERTINE VEIKLA, INSTRUMENTŲ PARDAVIMAIS, BEI TURINČIOS ĮRAŠŲ STUDIJĄ FIRMINIO STILIAUS EFEKTYVUMO NUSTATYMAS

Šiuo tyrimu siekiama išsiaiškinti kokios savybės nulemia muzikine veikla užsiimančios firmos apipavidalinimo efektyvumą. Jūsų atsakymai padės išskirti efektyvumą sąlygojančius veiksnius, kurie ateityje padės spręsti tokio pobūdžio užduotis. Tyrimo metu sudarytos išvados bus naudingos suinteresuotiems asmenims, dizaineriams, meno vadovams, studentams studijuojantiems grafinio dizaino disciplinas. Kaip tiriamasis objektas buvo pasirinkta nauja firma, kuri anketos dalinimo metu neturi savo pavadinimo.
Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar muzika daug reiškia Jusų gyvenime?

Ar jum svarbu, kokios muzikos klausosi Jūsų draugai?

Kaip manote ar kyla Lietuvoje muzikinis lygis?

Ar vertinate gyvus (ne fonograminius) atlikėjų pasirodymus?

Kiek kartų per mėnesį apsilankote koncertuose?

Ar firmai svarbu turėti savo charakteringą ženklą/užrašą?

Ar firminis stilius įtakoja produktų - paslaugų pardavimus?

Kaip manote, ar firminis stilius įtakoja paslaugų, bei prekių pardavimus?

Kaip dažniausiai sužinote apie įmones, teikiančias panašaus tipo paslaugas?

Kaip manote, kas svarbiausia firminiam logotipui ?

Ką vertinate labiausiai, žiūrėdami prekinį ženklą?

Jūsų manymu muzikine veikla užsiimančios firmos logotipas turėtu būti:

Ar firminiam stiliui reikalingas personažas?

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų išsilavinimas