Prekių ženklų reikšmės įtaka vartotojams.
Šią apklausą atlieka Panevėžio kolegijos verslo vadybos trečio kurso studentė. Tyrimo esmė – išsiaiškinti pirkėjų požiūrį apie nagrinėjamus prekinius ženklus.Šio klausimyno tikslas – sužinoti apie pasirinktų prekinių ženklų žinomumą Lietuvoje, jų svarbą pasirenkant prekes. Klausimynas yra anoniminis. Gauti duomenys bus panaudoti studijų darbe. Tyrimų rezultatai bus pateikti apibendrintai.
1. Jūsų amžius?
2. Jūsų socialinė padėtis?
3. Kiek vidutiniškai pinigų išleidžiate drabužiams per pusmetį?
4. Kur dažniausiai perkate drabužius?
5. Kas paprastai lemia Jūsų drabužių prekinių ženklų pasirinkimą?
6. Ar esate ištikimas vienam prekiniui ženklui?
7. Ar Jums teko girdėti apie šiuos prekinius ženklus?
8. Įvertinkite Jums tinkančius teiginius apie "Tommy Hilfiger" prekinį ženklą? (ir pereikite prie 14 klausimo)
9. Įvertinkite Jums tinkančius teiginius apie „Diesel“ prekinį ženklą ? (ir pereikite prie 14 klausimo)
10. Įvertinkite Jums tinkančius teiginius apie „Lacoste“ prekinį ženklą ? (ir pereikite prie 14 klausimo)
11. Įvertinkite Jums tinkančius teiginius apie „Moschino“ prekinį ženklą ? (ir pereikite prie 14 klausimo)
12. Įvertinkite Jums tinkančius teiginius apie „Marck O‘Polo“ prekinį ženklą? (ir pereikite prie 14 klausimo)
13. Įrašykite Jūsų mėgstamiausio prekinio ženklo pavadinimą?
- Marc O'Polo
- Puma
- New Yorker, Tally Wejl
- bjorkvin
- nera tokio
- Tommy Hilfiger
- zara
- Emporio Armani
- Audimas, Daniel Ray, adidas
- Lacoste