Prekių ženklų ir jų klastočių vertinimas

Gerbiamas respondente, Šia anketa siekiama gauti kuo daugiau informacijos apie prekių ženklus, jų klastotes bei išsiaiškinti, kaip Lietuvos vartotojai vertina šiuos reiškinius. Apklausą vykdo Kauno technologijos universiteto Medijų filosofijos studijų magistrantė. Prašome Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Jūsų atsakymai ir vertinimai bus panaudoti tik mokslo tikslais ir padės analizuoti prekių ženklų prototipus bei jų versijas. Jūsų anonimiškumas užtikrinamas. Dėkojame už pagalbą

1. Prioritetų tvarka parašykite 5, Jūsų nuomone, populiariausius prekių ženklus.

    …Daugiau…

    2. Ar atkreipiate dėmesį į tai, kuo rengiasi, mūvi, avi ar dėvi pažįstami ir nepažįstami žmonės?

    3. Ką Jums apie žmogų pasako jo apranga?

    Pagrįskite savo prieš tai pasirinktą atsakymą.

      …Daugiau…

      4. Ar garsūs prekių ženklai turi įtakos renkantis prekę ar paslaugą?

      5. Kokia Jūsų nuomonė apie žmones, kasdien naudojančius ir vartojančius žymių prekių ženklų produkciją:

      6. Į kokios produkcijos prekių ženklus atkreipiate didžiausią dėmesį?

      7. Ar dažnai įsigyjate garsių prekių ženklų produkcijos?

      Kodėl?

        …Daugiau…

        8. Daikto, kurį Jūs naudojate ar vartojate, prekės ženklas turi būti:

        Pagrįskite savo prieš tai pasirinktą atsakymą.

          …Daugiau…

          9. Ar skiriate tikrus prekių ženklus nuo netikrų?

          10. Kaip vertinate netikrus prekių ženklus ir jų produkciją?

          10.	Kaip vertinate netikrus prekių ženklus ir jų produkciją?

          11. Ar netikras (imituotas) prekės ženklas keičia Jūsų požiūrį į sutiktus žmones, kurie renkasi tokias prekes?

          Pagrįskite savo prieš tai pasirinktą atsakymą.

            …Daugiau…

            12. Kokių prekių ženklų imitacijų galima pamatyti Lietuvoje?

            13. Ar internete pastebite specialiai imituojamų populiarių interneto svetainių adresų?

            Jei atsakėte teigiamai, pateikite Jums žinomų pavyzdžių:

              …Daugiau…

              14. Kaip vertinate humoristines prekių ženklų imitacijas ant marškinėlių?

              14.	Kaip vertinate humoristines prekių ženklų imitacijas ant marškinėlių?

              15. Jūsų lytis:

              16. Jūsų amžius:

              17. Jūsų išsilavinimas:

              18. Jūsų profesija:

                …Daugiau…

                19. Jūsų pajamos:

                Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą