


Vieša
Prekių ženklų ir jų klastočių vertinimas
Gerbiamas respondente,
Šia anketa siekiama gauti kuo daugiau informacijos apie prekių ženklus, jų klastotes bei išsiaiškinti, kaip Lietuvos vartotojai vertina šiuos reiškinius.
Apklausą vykdo Kauno technologijos universiteto Medijų filosofijos studijų magistrantė. Prašome Jūsų atsakyti į žemiau pateiktus klausimus. Jūsų atsakymai ir vertinimai bus panaudoti tik mokslo tikslais ir padės analizuoti prekių ženklų prototipus bei jų versijas.
Jūsų anonimiškumas užtikrinamas.
Dėkojame už pagalbą
2. Ar atkreipiate dėmesį į tai, kuo rengiasi, mūvi, avi ar dėvi pažįstami ir nepažįstami žmonės?
3. Ką Jums apie žmogų pasako jo apranga?
4. Ar garsūs prekių ženklai turi įtakos renkantis prekę ar paslaugą?
5. Kokia Jūsų nuomonė apie žmones, kasdien naudojančius ir vartojančius žymių prekių ženklų produkciją:
6. Į kokios produkcijos prekių ženklus atkreipiate didžiausią dėmesį?
7. Ar dažnai įsigyjate garsių prekių ženklų produkcijos?
8. Daikto, kurį Jūs naudojate ar vartojate, prekės ženklas turi būti:
9. Ar skiriate tikrus prekių ženklus nuo netikrų?
10. Kaip vertinate netikrus prekių ženklus ir jų produkciją?

11. Ar netikras (imituotas) prekės ženklas keičia Jūsų požiūrį į sutiktus žmones, kurie renkasi tokias prekes?
12. Kokių prekių ženklų imitacijų galima pamatyti Lietuvoje?
13. Ar internete pastebite specialiai imituojamų populiarių interneto svetainių adresų?
14. Kaip vertinate humoristines prekių ženklų imitacijas ant marškinėlių?

15. Jūsų lytis:
16. Jūsų amžius:
17. Jūsų išsilavinimas:
19. Jūsų pajamos:
Rezultatų analizė
X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.
Anketos statistika
Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
Šiandien | Viso | |
---|---|---|
Peržiūrėjimų | 7 | 2148 |
Atsakymų | 0 | 257 |