Prekių ženklo "Massimo Dutti" vertės poveikis pasitikėjimui, vartotojų požiūriui ir ketinimui pirkti

Gerbiamas respondente,

Prašau Jūsų sudalyvauti tyrime, kurio tikslas- nustatyti prekių ženklo vertės ir jos dimensijų poveikį pasitikėjimui, vartotojų požiūriui ir ketinimui pirkti.

Tyrimą atlieka Kauno technologijos universiteto, Ekonomikos ir verslo fakulteto, Marketingo valdymo studijų programos magistrantė Jurga Merkevičienė. Anketa yra anoniminė, Jūsų atsakymai bus naudojami siekiant išsiaiškinti koks yra prekių ženklo vertės poveikis pasitikėjimui, vartotojų požiūriui ir ketinimui pirkti. Anketoje pateikiami teiginiai ir jų vertinimo skalės (nuo visiškai sutinku iki visiškai nesutinku), kuriose Jūs turite pažymėti kiekvieno iš pateiktų teiginių vertinimą. Pasirinktą vertinimą žymėti X.

1. Ar esate pirkęs (-usi) prekių ženklo „Massimo Dutti“ prekes? (pažymėkite Jums tinkantį atsakymą)

2. Prašome įvertinti teiginius apie lojalumą prekių ženklui „Massimo Dutti“.

3. Prašome įvertinti teiginius apie prekių ženklo „Massimo Dutti“ suvokiamą kokybę.

4. Prašome įvertinti teiginius apie prekių ženklo „Massimo Dutti“ asociacijas.

5. Prašome įvertinti teiginius apie prekių ženklo „Massimo Dutti“ žinomumą.

6. Prašome įvertinti teiginius apie pasitikėjimą prekių ženklu „Massimo Dutti“.

7. Prašome įvertinti teiginius apie Jūsų požiūrį į prekių ženklo „Massimo Dutti“ prekes

8. Prašome įvertinti teiginius apie Jūsų ketinimus pirkti prekių ženklo „Massimo Dutti“ prekes

9. Jūsų lytis:

10. Jūsų amžius:

11. Jūsų užsiėmimas:

12. Jūsų vidutinės pajamos per mėnesį:

Ačiū už atsakymus ir skirtą laiką!

    …Daugiau…
    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą