Prekinio ženklo „Rūta“ sveikesnių saldumynų įvedimas į rinką

Prekės ženklas „Rūta“ yra gerai žinomas lietuviškų saldainių gamintojas, turintis ilgą istoriją ir stiprią poziciją rinkoje. Tačiau dėl didėjančio vartotojų susidomėjimo sveikesniais saldumynais ir sveikatos tendencijų įmonė nori įvesti naują, sveikesnę saldainių liniją be pridėtinio cukraus, naudojant natūralius ingredientus.

Tikslas – išsiaiškinti, ar tokie produktai būtų sėkmingi Lietuvos rinkoje, ir kokie vartotojai labiausiai juos vertintų.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūsų išsilavinimas:

Jūsų mėnesio pajamos (po mokesčių):

Kaip dažnai valgote saldumynus?

Kokius saldumynus dažniausiai renkatės?

Ar Jums svarbu, kad saldumynai būtų pagaminti iš natūralių ingredientų?

Ar esate bandę sveikesnius saldumynus (be cukraus, natūralių ingredientų, mažiau kalorijų)?

Jei taip, kaip dažnai juos perkate?

Kokie veiksniai Jums svarbiausi renkantis saldumynus? (Galima pasirinkti kelis variantus)

Kiek Jums svarbu, kad sveiki saldainiai būtų iš vietinės gamybos (Lietuvos)?

Kuri iš šių savybių labiausiai paskatintų Jus išbandyti sveikesnius „Rūtos“ saldainius?

Kaip vertinate „Rūtos“ prekės ženklą?

Kokį maksimalų kainų skirtumą būtumėte pasiryžę mokėti už sveikesnius saldumynus?

Kur dažniausiai perkate saldumynus?

Jei „Rūta“ išleistų sveikesnius saldainius, ar būtumėte suinteresuotas juos išbandyti?

Kas labiausiai pritrauktų Jus išbandyti naujus sveikus „Rūtos“ saldainius? (Galima pasirinkti kelis variantus)