Prekinio ženklo poveikis vartotojo lojalumui

Sveiki.

Esu Vilniaus Kolegijos Menų ir kūrybinių technologijų fakulteto ll kurso kultūrinės veiklos vadybos studentė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas išanalizuoti prekinio ženklo svarbą bei poveikį vartotojui.

Ši anketa yra anoniminė. Apklausos duomenys bus naudojami tik tyrimo analizėje.

Atsakydami į anketos klausimus užtruksite tik kelias minutes.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus!

 

Prekinio ženklo poveikis vartotojo lojalumui
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Sužymėkite prekės ženklus pagal jų žinomumą Jums (kai 5 – labiausiai žinomas, 1 – mažiausiai žinomas)

1. Sužymėkite prekės ženklus pagal jų žinomumą Jums  (kai 5 – labiausiai žinomas, 1 – mažiausiai žinomas)
1 (mažiausiai žinomas)2 (mažai žinomas)3 (žinomas)4 (labiau žinomas)5 (labiausiai žinomas)
1
2
3
4
5

2. Kokiose informacijos priemonėse dažniausiai pastebite šiuos prekės ženklus? (galimi keli atsakymų variantai)

3. Įvertinkite veiksnius, lemiančius jūsų pasirinkimą įsigyti prekę (kai 10 – labai svarbu, 1 – visiškai nesvarbu)

12345678910
Kokybė (sudėtis, medžiagų kiekis, kt.)
Prekės ženklo žinomumas
Priimtina kaina
Patraukli reklama
Draugų, pažįstamų rekomendacijos
Dizainas, išvaizda
Akcijos ir specialūs pasiūlymai
Asmeninė patirtis

4. Jūsų nuomone, kas geriausiai įtakoja prekės žinomumą? (galimi keli atsakymų variantai)

5. Konkretų prekės ženklą renkatės dėl šių priežasčių (galimi keli atsakymų variantai):

6. Kaip dažnai įsigijate prekę dėl jos prekinio ženklo žinomumo?

7. Ar esate lojalus (ištikimas) konkrečiam prekės ženklui? (pvz.: „Maxima“, „CocaCola“, „Tymbark“ ir kt.)

8. Ką mieliau pasirinktumėte: „SantaMaria“ ar „Optima linija“ prekės ženklu pažymėtus prieskonius?

9. Ar rekomenduotumėte savo mėgstamą prekės ženklą pažįstamiems, draugams?

10. Įvertinkite pateiktus teiginius

Visiškai sutinkuSutinkuDalinai sutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Prekinis ženklas turi reikšmės įsigijant prekę
Prekės ženklas suteikia prekei žinomumo
Žinomas prekinis ženklas kelia daugiau pasitikėjimo įsigijant prekę
Mažiau žinomas prekės ženklas sunkiau pataukia dėmesį
Pažįstamas prekės ženklas padeda greičiau priimti sprendimą
Žinomas prekės ženklas dažniausiai užtikrina aukštą kokybę
Lojalus (ištikimas) vartotojas yra labiau linkęs kreipti dėmesį į prekės ženklą, o ne į jo kokybę

11. Kas Jus paskatintų tapti lojaliu (ištikimu) vartotoju konkrečiam prekiniam ženklui? (galimi keli atsakymų variantai)

12. Kieno rekomendacijos Jums turėtų didžiausią įtaką pasirenkant prekės ženklą? (galimi keli atsakymų variantai)

13. Apie kokį prekės ženklą pagalvojate išgirdę teiginį: „itin geros kokybės prekės“?

14. Apie kokį prekės ženklą pagalvojate išgirdę teiginį „itin prastos kokybės prekės“?

15. Jūsų lytis

16. Jūsų amžius

17. Jūsų mėnesinės pajamos

18. Jūsų išsilavinimas

19. Jūsų šeimyninė padėtis