Hercaz
Vieša
Pranešti

Prekinio ženklo/pavadinimo patrauklumą lemiantys veiksniai

Anketa skirta įvertinti prekinio ženklo ar pavadinimo patrauklumą lemiančius veiksnius. Kaip klientas, vartotojas, auditorijos atstovas reaguoja į matomą pavadinimą, kas jo nuomone yra svarbiausia geram pavadinmui. Apklausoje užtruksite vos kelias minutes, tačiau jūsų atsakymai leis daryti išvadą kokie prekiniai ženklai yra patrauklūs mūsų rinkai. 

Jūsų amžius yra
Jūsų lytis
Ar renkantis paslaugą/produktą jums svarbu kokia kalba yra pavadintas produktas, prekinis ženklas, įmonės pavadinimas kurį renkatės?
Kuria kalba parašyti pavadinimai labiau atkreipia jūsų dėmėsį?
Ar manote, jog Lietuvoje, lietuviškai įvardijama paslauga/prekė/lietuviškas pavadinimas susilaukia daugiau dėmesio, nei kita kalba įvardinti atitikmenys?
Ar užsienio kalba įvardijama paslauga, prekė, įmonės pavadinimas jums atrodo pakankamai informatyvus?

Anketos meniu

Rezultatų analizė

X - atsakymo trukmė sekundėmis, Y - atsakymų kiekis. Norėdami padidinti - žymėkite su pele. Sumažinti - spragtelėkite du kartus.

Atsakymų trukmė sekundėmis

Anketos statistika

Paspauskite ant valstybės detalesniems rezultatams
ŠiandienViso
Peržiūrėjimų01977
Atsakymų08
Kita anketa »