Prekės ženklų "Bitė" ir "Tele2" konkurencinė kova pasitelkus palyginamąją reklamą

Gerbiama(s) respondente, esu Tarptautinės Teisės ir Verslo Aukštosios mokyklos Reklamos VI kurso studentė. Atlieku tyrimą, kuriuo noriu palyginti dviejų prekių ženklų reklaminių kampanijų konkurencinę kovą kurios pasitelkė palyginamąją reklamą ir nustatyti jų poveikį vartotojams. Iš anksto dėkoju už informaciją ir už Jūsų laiką.

Apklausa yra anoniminė, todėl garantuojamas pateiktos informacijos konfidencialumas.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami

Prekės ženklų "Bitė" ir "Tele2" konkurencinė kova pasitelkus palyginamąją reklamą
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Koks Jūsų išsilavinimas ?

Kokiu ryšio tiekėju naudojatės?

Kokiame mieste gyvenate?

Kuris prekės ženklo logotipas Jums patinka labiau ?

Kuris prekės ženklo logotipas Jums patinka labiau ?

Kur dažniausiai pastebite reklamą?

Ar prisimenate "Bite" ir "Tele2" lyginamąją reklamę kovą?

Ar prisimenate "Bite" ir "Tele2" lyginamąją reklamę kovą?

Iš kur sužinojote apie tokias reklamas?

Ar Jums įdomu, kokia informacija pateikta reklaminiuose stenduose?

Kuris reklaminis stendas Jums patinka labiau ?

Kuris reklaminis stendas Jums patinka labiau ?

Į ką pirmiausia atkreipiate dėmesį reklamoje ?

Jūs manote, kad telekomunikacijų reklamų įvairiose reklamos skleidimo priemonėse yra tiesiog per daug ?