Prekės ženklo žinomumo ir įvaizdžio tyrimas

Gerb. respondente,

Esame Kauno Kolegijos, pardavimų ir marketingo antro kurso studentės, kurios šiuo metu vykdo projektinį darbą. Mūsų tyrimas orientuotas į prekės ženklo žinomumo ir įvaizdžio analizę, siekiant suprasti vartotojų nuomonę ir elgseną.

Apklausa yra visiškai anoniminė, o gauti duomenys bus apibendrinti ir naudojami tik projekto tiriamojoje dalyje. Siekiame, kad jūsų atsakymai nebūtų viešai publikuojami.

Būtume dėkingos, jei skirtumėte kelias minutes savo laiką ir užpildytumėte mūsų anketą.

Ačiū už Jūsų laiką ir pagalbą!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Ar atpažįstate šį prekės ženklą?  ✪

1. Ar atpažįstate šį prekės ženklą?

2. Iš kur sužinojote apie Kauno IX forto muziejų?  ✪

3. Su kuo Jums asocijuojasi Kauno IX forto muziejus, kaip prekės ženklas? ✪

4. Kaip vertintumėte IX forto muziejaus įvaizdį? ✪

5. Ar lankėtės Kauno IX forto muziejuje? (jei atsakėte „Ne" pereikite prie 9 klausimo) ✪

6. Kodėl lankėtės muziejuje?

7. Pasitenkinimo klausimai

Visiškai nesutinku
Visiškai sutinku

8. Ar rekomenduotumėte muziejų kitiems?

9. Priežastys kodėl nesilankėte?

10. Kuriuose kanaluose jums patogiausia gauti informaciją apie muziejų ir jo renginius? ✪

11. Su kokiais partneriais norėtumėte matyti IX forto muziejų bendradarbiaujant?  ✪

12. Ką norėtumėte matyti tobulėjant Kauno IX forto muziejuje?

13. Jūsų lytis? ✪

14. Jūsų amžius? ✪